نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

عکسهای مسافرتی که با ایمان جووووووووووون رفتیم................

1392/9/12 16:58
نویسنده : مامانی
253 بازدید
اشتراک گذاری

دختر م....................

ای ماه تابان من ............

که به همراه عمو جعفر وعمه جوون وایمانی رفته بودیم بابلسر ،ولی منو ببخشین که الان این عکسها رو گذاشتم چون هم قشنگه وهم یادی کرده باشم از خاطره های شیرین وتلخش !!!!!!!!!!!!!!خاطره ی شیرینش از این بابت که تو کنار دریا  با ایمان جووون کلی بازی کردی وخوشحال بودی و وقتی که میخواستیم برگردیم گریه میکردی  واسه اینکه بمونیم تا بری دریا وبازی کنی!  وتلخش هم این بود که وقتی که برگشتیم بلافاصله بردیمت کلینیک سلامت بخاطر اینکه چشمهای خوشگلت چرک میداد وخلاصه خوشیهایی که توی مسافرت  برده بودیم رو از دماغمون در آوردددددددددددددددددددددددددی.......................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان ایمان جون
13 آذر 92 12:58
یادش بخیر چقدر خوش گذشت
مامانی
پاسخ
واقعااااااااااااااااااااااا
خاله جون جون جونی
13 آذر 92 14:02
سلم زیزم ایشالله همیشه درسفرباشی شماچراباراضی جون نیومدی
مامانی
پاسخ
انشاا...ایندفعه باشما بریم مسافرتچون بابایی جووووووووووونی تنهاسسسسسسسسسسسست
بهار
13 آذر 92 14:05
سلـام عزیزم مرسی بابت انتخابتون.. حتما. عکسای نازنین زهرا جون رو برام میل کنین فقط لطفا عکسا بزرگ و با کیفیت باشن. و اینکه اگه شکل خاصی هم مد نظرتون هست بهم بگین. کدوم قسمت ها براتون کار شه.
مامانی
پاسخ
سلام من عکسهای نازنین رو براتون میل کردم(بامیل بنام محمدقادری) اگه همش باشه هزینه اش سر جمع چقدر میشه؟
مامان بردیا
13 آذر 92 19:21
جـــــــــــــــــــــــــــانم چه کوچولو بوده
مامانی
پاسخ
آرررررررررررررررررررررررررره....واقـــــــــــــعـا
بهار
16 آذر 92 13:50
عزیزم قالب وبلاگ دختر گلت رو میل کرم. امیدوارم دوسش داشته باشی..
مامانی
پاسخ
سلام...ممنونم خیلی قشنگ شده فقط این حسابی که دادین اینترنیتی نیست؟ازطریق عابر بانک باید پرداخت کنم؟