نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

نازگل ماماننننننننننننننننننننننی باسواد شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1392/9/19 1:47
نویسنده : مامانی
269 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

نانــــــــــــــــــــــازززززززززززززز مامـــــــــــــانییییییییییییییییی.....

آخر شهریورماه بود که با نازنین جون رفتیم مغازه ای که روی درب اون نوشته بود:بازیــــــــــــــــــهای فکری وآموزشی...وقتی که رفتیم داخل مغازه،چشمم به جعبه ای افتاد که روی اون نوشته شده بود  :آموزش خواندن یراب کودکان زیر شش سال...من که کنجکاو شده بودم از فروشنده پرسیدم:آیا واقعا چیزایی که روی این نوشته درسته؟یعنی دختر من هم میتونه یاد بگیره وبخونه؟فروشنده گفت:آررررررررررره چرا که نه!!!ومن اون بسته آموزشی رو خریدم وهمزمان با آغاز سال تحصیلی باهاش شروع کردم ...داخل بسته توضیح داده بود که یک کلمه رو تا سه مرحله برای کودک توضیح دهید ولی تو دختر باهوشم یکدفعه که من واست میگم به دفعه ی دوم نمیذاری وخودت زودتر از من میگی که اون کلمه چی بوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وتا الان کتاب اولش که شامل 24کلمه بوده رو قشنگ یاد گرفتی واز کتاب دوم هم تاالان شش کلمه رو یاد گرفتی.........................بعضی از کلماتی که یاد دارییییییییی وتوی خیابون اونا رو میبینی ومیگـــــــــــی:مامان اینجا نوشته فلان کلمه  ،من خیلی خیلی خوشحال میشم وکلی ذوق میکنم که تو در این سن میتونی بخونی.....

دوستـــــــــــــت دارم دختر باهـــــــــــــوشممممممممممممممممم

روز جمعه که با ایمان جووون(پسرعمه)رفته بودیم باغ عمو محسن! تو کتابت رو آورده بودی باغ؟؟؟؟وقتی که شب برگشتیم خونه .،تو عزیزدل مامان بهم گفتی که من کتابم رو به ایمانی یاد دادم(ایمان جون امسال کلاس اوله)........من وبابایی بهت افتخار میکنیم ...

دختر زرنگـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــممممممممممممممممممم

 

 

 

 

 

 

ني ني شكلك

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان بردیا
12 آذر 92 13:06
فداش بشم..ماشالا
مامانی
پاسخ
مامان بردیا
12 آذر 92 13:07
ایشالا همیشه موفق باشه و باعث افتخار شما
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووووووون
مامان ایمان جون
12 آذر 92 14:15
جووووووووووووووووووووووووووووووونم , عزیز دلم هزار ماشالا
مامانی
پاسخ
خاله جون جون جونی
13 آذر 92 14:03
واقعامظلومی ومودب ودرس خون گل من
مامانی
پاسخ
به مامان وبابام رفتم
خاله شکوه
20 آذر 92 19:15
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمر جاویدان بماند خدا را میدهم سوگند بر عشق هر آن خواهی برایت آن بماند به پایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عیش باشد چراغ خانه ات تابان بماند جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم، خوشحال شدم دیدمت نفسی به مامان سمانه یه خسته نباشید و تبریک حسابی میگم بخاطر داشتن گل خوشگل و نازی که تو تمام گل ها تکه ... تک بـــــــــــــــــــــــــــــــــــوس اینم تقدیم مامان سمانه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزدلم از اینکه بهمون سر زدی با آرزوی بهترینها برای تو دوست خوبم