نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

طراحــــــــــــی با اثر انگشت؟؟؟؟؟؟؟

1392/9/25 19:25
نویسنده : مامانی
265 بازدید
اشتراک گذاری

شکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آروینشکلکهای جالب و متنوع آرویندختــــــــــــــــــر نانازم..........عسل مامانیییییییییییییییییییی ا

گل قشنگ مامان ،این روزها سرت گرمه ،به بازی کردن با رنگ انگشتی هات...

وهمش میگی:مامانی میخوام نقاشی بکشم

خورشید بکشم ویا گل بکشم..آخه نرم افزاری که واست گرفتم تا حدودی فرق

رنگهای اطرافت رو فهمیدی!!!!مثلا میدونی خورشید زرد رنگ وآسمان آبی رنگه؟؟؟؟؟totalgifs.com smile gif gif smile04.gif

دفعه ی اولی که این نرم افزار رو واست گرفتم وگذاشتم توی کامپیوتر...من

باید کنارت مینشستم وباهم کار میکردیم ولی الان دیگه  کاری به من نداری و

خودت هرچی بخوای  واسه خودت میاری

و این نرم افزار باعث شده که من هر وقت کامپیوتر رو روشن میکنم که بیام توی وبلاگت...

تو گل مادر میگی من میخوام بازی کنم  .................

یکی  یکدونه ی من.........گل گلخونه ی مـــــــــــــــــــــــــــــن....

دوست داشتن ساده است وباور کردنش سخت.،ولی تو ساده باور کن که من سخت

دوستــــــــــــــــــت دارررررررررررررررررررررررم!!!!!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله جون جون جونی
26 آذر 92 7:10
همه حرکات ورفتارت بیسته عزیزم وهمچنین سخنان گوهربارشما مادرگرامی
مامانی
پاسخ
آره گلــــــــــــم چه میشه کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فهیمه
26 آذر 92 7:32
نازنین جون حتماً در آینده نقاش معروفی خواهی شد عزیز گلم
مامانی
پاسخ
آرررررررررررررررررره واقعا
مامان عرفان
26 آذر 92 8:36
چه دختر باهوشي . آففرين دخملي كه كار با نرم افزار رو ياد گرفتي و كار ماماني تا حدي راحت شده .
مامانی
پاسخ
کار با نرم افزار رو یاد گرفته ولی کامپیوتر رو هم صاحب شــــــــــــــــده
مامان عرفان
26 آذر 92 8:37
ميگم زمان ما چرا از اين رنگهاي انگشتي نبود عـــــــــــــــــــاخه؟ من الان عغده اي ميشم .
مامانی
پاسخ
عزیزم نسل ما نسل ســـــــــــــوخته است
عالمه مامان امیرحسین
26 آذر 92 17:14
آفرین به این دختر هنرمند
مامانی
پاسخ
مامان ایمان جون
27 آذر 92 11:03
عزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزم
مامانی
پاسخ