نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

یک آخــــــــــرهفته خوب................

1392/9/25 10:39
نویسنده : مامانی
295 بازدید
اشتراک گذاری

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_ ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤چشم وچراغ خوووووووووووووووووونه....

تو این آخر هفته حسابی بهت خوش گذشت

عصرپنج شنبه حرکت کردیم به سمت زادگاهمون(زادگاه مادری وپدری)

ولی هیچ کس خبر نداشت که ما داریم میریم اونجا....وقتی که رسیدیم خونه ی

مادرجون زهرا ؟همه شوکه شده بودند ومیگفتند چرا بی خبـــــر؟؟؟؟؟؟؟؟

بابایی بهشون گفت:میخواستیم سورپرایزتون کنیم

وقتی که رسیدیم خونه ی مادرجون بابایی به همه ی عموها زنگ زد وگفت:

که همشون بیاین اونجا تا همه دور هم باشیم ودیداری تازه کنیم

وهمگی اومدند اونجا....شام که خوردیم من وشما وساراجون رفتیم خونه ی فرشته جوون

آخه مادرجووون شمسی وخاله فرزانه هم اونجا بودندوشما تا ساعت یک باهاشون بازی

کردی؟!!!!!!صبح روز جمعه باهم به همراه خاله فرزانه رفتیم دیدن پسردایی (علیرضاجوووووون)

وخاله ها.....ظهر واسه ناهار برگشتیم خونه ی مادرجووون زهرا ..........

مادرجوون هم واسه ی شما چهار تا فسقلی(امیر محمد،امیررضاوپریا) نون کوچولو

درست کرده بود که شماها با چه خوشمزگی  نونها رو میخوردینFood 3D emoticon

دست مادرجووونی درد نکنه انصافا خیلی خوشمزه بود......

وتو ای ماه تابانم با امیرمحمد وامیررضا حسابی بازی کردی

آخــــــه اون روز از شانست هوا گرم وعالی بود وتا میتونستی توی حیاط بازی کردی...

ناهار بابایی وعمومحمود جوجه درست  کردند که شما ازبس از اون نونهای داغ خورده بودی

ناهار هیچی نخوردی......ساعت سه حرکت کردیم به سمت مشهد ....ازبس بازی کرده بودی

خسته شده بودی طوری که کل راه رو خواب بودیشکلکهای جالب و متنوع آروین

بخوابـــــــــــــ......عزیـــــــــــــزدل مامانی،،،خوابهای خــــــــــــــوش ببینیییییییییییییی...

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان ایمان جون
25 آذر 92 11:03
تعطیلات نوش جان ای مان تابانم رو خوب اومدی
مامانی
پاسخ
جای شما وایمان جووووووووووووونم خیلی خالی بود عمه جووووووووووووووووووونی
خاله جون جون جونی
25 آذر 92 13:24
واقعاسوپرایزت عالی بودعزیزم خیلی خوشحال شدیم ازدیدنتون
مامانی
پاسخ
ماهم همینطور
عزیزدلت فرشته
25 آذر 92 13:26
عزیزم ایشالله باز بیای که بانی نی من بازی کنی دوستت دارم عزیزم
مامانی
پاسخ
انشاالله به امید اون روزمن یکی که لحظه شماری میکنم عزیزم
عالمه مامان امیرحسین
25 آذر 92 14:42
سلام همیشه خوش باشی عزیزم منم لینکتون کردم از طرف من دختر نازتو ببوس
مامانی
پاسخ
سلام گلم ......یه دنیا ممنونم منم لینکتون کردم
آیدا
25 آذر 92 15:08
آخییییییی چه قدر خوش گذشت
مامانی
پاسخ
خیلیییییییییییییییییییی
فهیمه
26 آذر 92 7:30
همیشه به گردش و شادی
مامانی
پاسخ