نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

تبریکـــــــــــــــــــــــــ تولد

1392/9/21 9:36
نویسنده : مامانی
252 بازدید
اشتراک گذاری

هـــــــــــورا تولد داریم..........

فردا تولد عمو محسن نازنین جون هست ، آخه نازی خانم عموجونش

رو خیلی دوست داره واز همین جا میخواد بهش بگه بهترین عموی

دنیــــــــــــــــــــــــــــا تولدت هزاران بار مبارک

عموجوووووووووووووووووووون:

الهی جاده زندگیت هموار ،آسمان چشمانت صاف ودریای دلت

همیشه آرام وزلال باشد وهیچ وقت از دنیـــــــا

خسته نباشی.........

بهتـــــــــــــــــرین عموی دنیا

سالروز زمینی شدنت مبارکـــــــــــــــــــــ

 شکلکهای جالب آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

آیدا
21 آذر 92 10:00
تولد تولد تولدت مبارررررررررررررررک منم تبریک میگم به عمو محسن جووووووون اینم کادو ی عمو جون
مامانی
پاسخ
مرسی عزیز دلمممممممممممممممم
مامان الی
21 آذر 92 11:27
سلام عزیزم ممنون که یه وبلاگما سر زدی چه وبلاگ قشنگی داری خیلی از آشناییت خوشحال شدم شاد باشی و سلامت
مامانی
پاسخ
سلام گلم خواهش میکنم منم از آشنایی با شما خرسندم
دخترگلش فرشته جون
21 آذر 92 12:33
بابایی جونم تولدت مبارک صدسال به این سالها
مامانی
پاسخ
مرسی دختر قشنگم
مامان ایمان جون
22 آذر 92 15:48
تولد داداشی جووووووووووووووووونم مبارک یشالا تولد 12000000000000سالگیپاسخ]ممنونم خواهـــــــــــــــــاگلممممممممممممممممممممم
آیدا
22 آذر 92 17:22
اعتماد به نفس دختر گلش منو کشته
مامانی
پاسخ
اعتماد به نفسش به شما رفته
بهار
22 آذر 92 18:23
تبـــــریک میگم عزیزم. انشالا شــــروع یکی از بهـــترین سالها براشون باشه..
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووووووووون
الهام مامان علیرضا
24 آذر 92 15:46
سلام به نازنین جون و مامانی من شما رو لینک می کنم ایشالا که دوستان خوبی برای هم باشیم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم من هم لینکتون کردم
آبجی جون
5 اسفند 92 14:50
الهی قربونت بشم عمویی جونم میلادت تاابد بارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررونی!
مامانی
پاسخ
خدا نکنه عزیزززززززززززززززم ....بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس