نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

دوران نوزادی گل دخترم...........

1392/9/20 17:29
نویسنده : مامانی
249 بازدید
اشتراک گذاری

بهار زندگی من....

عزیزدل مامانی میخوام از بودن ونبودنت توی زندگیمون واست بگم !

من وبابامحمدت چندسال رو بدون تو سر کردیم ،شاید حکمتی در این بود

وخدا اینطور صلاح دانسته بود...عید نوروز سال1390 اولین عید ی بود

که من و بابامحمد باشما سرسفره ی هفت سین نشسته بودیم

وبابایی یک تراول 50هزارتومانی که قبلا لای قرآن گذاشته بود رو داد

به شما  ..ومیخوام نگهش دارم تا وقتی بزرگ شدی بهت بدم

اولین مروارید سفید دهانت  وقتی که هشت ماهه بودی نمایان شد

وبری اولین بار خاله مرضی دید ..آن شب ما رفتیم خونه ی مادرجون زهرا

که شما تب کردی وچقدر بی تاب بودی وگریه میکردی 

آره عزیزدلم شما شدی شادی آور خونمون وعزیزونفس باباییزبانکده محصل

کبوتـــــــــــــــــــــرقشنگــــــــــــم:

دوست دارم پروازت رو به اوج باشد، میخواهم

تو بهتـــــــــــرین باشی.....

آرزو دارم بتوانم یاریت کنم تا سرافراز به مقصد برسی

دستانم میلرزند.....امانتی گرانبها..... نگینی ناب ونتراشیده

خـــــــــــــــــــــــــــدایـــــــا کمکم کــــــــــــــــن......

                                             totalgifs.com flores-pequenas gif gif bunchofroses.gif


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

خاله شکوه
20 آذر 92 19:26
خوش آمدی که خوشم آمد از آمدنت انشاءالله صد ساله شی ، نه صد وبیست ساله شی، نه صد وبیست سال کمه، همیشه زنده باشی... انشاءالله ، انشاءالله ، انشاءالله زیر سایه باباو مامان گلت عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووووووووووووووووووون
خاله جون جون جونی
21 آذر 92 7:28
هم وصفتون زیبابود وهم مطلبتون
مامانی
پاسخ
قابلی نداشت
مامان ترنم
21 آذر 92 8:01
عزيزم خيلي خوش اومدي به ني ني وبلاگ. با اينكه تازه اومدين ولي چقدر قشنگ وبلاگتون رو طراحي كردين.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون قشنگ میبینه
مامان عرفان
21 آذر 92 8:16
ماشالا هزار ماشالا چه دخمل نازي . مثل اسمش نازنين هست . خدا حفظش كنه . عزيزم ممنونم كه به ما سر زدين . لينكتون كردم .
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون شما لطف دارینممنون که بهمون سرزدین
الهام مامان علیرضا
21 آذر 92 12:00
سلام عزیزم تبریک میگم آغاز شروع به نوشتنتون و خدا نازنین جون و براتون حفظ کنه ماشاله خیلی نازه
مامانی
پاسخ
سلام گلم مرسی ممنونمشمالطف دارین
مامان ایمان جون
22 آذر 92 15:46
مامانی
پاسخ
عاطفه جوووون
24 آذر 92 9:40
سلام نازنین جون.بهت تبریک میگم ، وبلاگت مثل خودت خوشگله.
مامانی
پاسخ
سلام......مرسی عاطفه جووووووونممنونم ازاینکه بهمون سر زدی
فهیمه
25 آذر 92 0:04
سلام من مامان امین جون هستم ممنون که به وبلاگ ما سرزدید ما شما رو لینک کردیم.
مامانی
پاسخ
سلام.........خواهش میکنم عزیزم امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم