نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

دل نوشته هایی برای دختر نــــــــــــــــازم........

1392/9/20 10:13
نویسنده : مامانی
267 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدانم!!!!

تورا به اندازه ی نفسم دوست دارم،یا نفسم را به اندازه ی تو!!!

نمیدانم،چون تورا دوست دارم نفس میکشم،

یانفس میکشم که تو را دوست بدارم!!؟

نمیدانم زندگیم تکرار دوست داشتن توست،

یاتکرار دوست داشتن تو ، زندگیم!

تنها میدانم که دوست داشتنت

لحظه لحظه ی زندگیم را می سازد،

وعشقت ذره ذره ی وجودم را !!

چه زیباست داشتن تو و خواستنت..

باش که زندگی کنم عــــــــــــــزیـزم......

niniweblog.com

وقتی حس می کنم.....

جایی در این کره ی خاکی،

تو نفس می کشی ومن

از همان نفسهایت نفس میکشم!!

تــــــــــــــــو بـــــــــــــــــــاش!!!

هــــــــوایت! بــــــــــــویت!

برای زنده ماندنم کافی است...

دوستــــــــــــت دارم ای دوست داشتنی ترین موجـــــــــــــــــود دنیــــــــــــــا....

niniweblog.comدختـــــــــــــــــــرخوبـــــــــــــــــــــــم....

از تو ممنونم که هستی وبا بودنت به من امید زندگی میدهی،

برای تو مینویسم اما با خود سخن میگویم وبه این بهانه ی

شیرین میگــــــــــــــــــــــــــویـــــــم :

دوستــــــــــــــــــــــــت دارم...............

niniweblog.com

گل گلدون من، دختر خوب من،

میدونی تو عطر زندگی رو به من هدیه دادی،

بابوی تو عشق رو فهمیدم وسرمست شدم

عمر و جوونیم کمترین داراییم هست که با همه ی

وجود تقـــــــــــــــدیمت میکنم.....

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان ایمان جون
20 آذر 92 12:01
چقدر قشنگ و با احساس خوش به حالت نازی جــــــــــــــــــــــــــــون
مامانی
پاسخ
خاله جون جون جونی
21 آذر 92 7:30
الحق ووالانصاف نفس شماست نازنین جون که میگه عمرشم نفسشم
مامانی
پاسخ
آره بابا نازنین خانم الان شده همه چیز وهمه کس بابایییییییییییییییی
آیدا
21 آذر 92 10:02
آه خدای من چه شاعرانهههههههههههههههه
مامانی
پاسخ
بله دیگه ما اینیم