نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

آهــــــای دنیــــــــــا دخترم چهل ماهه شده.......بگو ماشــــــــــاا.........

1392/10/5 12:29
نویسنده : مامانی
355 بازدید
اشتراک گذاری

 

ناتمام من با تو تمام می شود..totalgifs.com happy-birthday gif gif 01.gif....بهانه ی قشنگ زندگی ام..

 

         

 

 

 

     مــــــــــــــــــــــــــاهگـــــــــــــی گل من..........

 

 

 

اتـل متـــــل قلقلـــــــــی                 یــه دختــــــر فسقلـــــــــی

 

اسمـــــــش چیـــه؟نازنیــــن   ،نفس مامــــــــان، عـزیــــــزبابــــا

 

اتـــــل متـــــل تو ماهــــی                فــدات بشــــــم الهــــــــی

 

عــروسک قشنگم                          مهــــربون زرنگـــــــــــم

 

اتــــــل متــل ستـــــــاره                      پولــــــک ابـــــــر پــاره

 

ایــن دخمــلو تو دنيـــــــا                       هیچکـــــی دیگـــه نداره

 

 

 

 

زمان به سرعت در گذر هست.،در یک چشم بهم زدن چهل ماه از زندگی

 

جدید ما گذشت....چهل ماه از لذت مادر شدن

 

چهل ماه از عاشق شدن دوباره..... از آزمون صبوری واستقامت

 

از لحظه لحظه ی بوییدن پاره ای از وجودم گذشت

 

وخشنودم از اینکه این چهل ماه با خوبیهای بسیار وبا سختیهای شیرین     

 

 

 

 

 

totalgifs.com aniversario gif gif 24.gif

 

میخواهم از تو بنویسم ،برای تو که در تمام لحظاتم وجود داری ،

 

خنده هایم برای توست ،با تو بودن مرا شاد میکند 

 

تو با منی چون  چون در قلب منی،

 

قلبم را با دنبا عوض نمیکنم چون تو در آنی

 

ومن بی نهایت تو را دوست دارم

 

تو ماه را دوست داری ومن چهل ماه است که تورا دوست دارم

 

 

 

به این مناسبت زیبا وبه یاد ماندنی من وبابایی یه  جشن خیلی کوچولو 

 

واست گرفتیم که خیلی خوشت اومد وحسابی ذوق داشتی...

 

فدای اون خنده های قشنگ ونازت بشم .....

 

فدای لحظه لحظه های بودنت بشم من الههههههههههههههی....

 

دخترم از خدا میخوام کنارت باشیم وتولد چهل سالگیتو جشن بگیریم....

 

به امیـــــــــــــــــــــد اون روووووووووووووووز.............

 

 

کادوی راضی جونقلب

کادوی من و بابایی برای دختر نازنینمماچ

niniweblog.com

دختر ناز منبغل

عزیــــــــــــــــــــــــزمماچ

niniweblog.com

niniweblog.com

   

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره

نم نم عشق و مستی , از آسمون میباره

تولدت مبارک ,  ای گل گلدون من

هزار سال زنده باشی , بسته به تو جون من    

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

خاله جون جون جونی
5 دی 92 12:59
خیلی کیکت زیباست عزیزم ایشاءالله صدساله بشی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووووووووووووونم
مامان بردیا
5 دی 92 15:10
ایشالا 4000000000000000000000000000000000000000000000ماهه بشی گلم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووووووووووووون
مامان محیا(ارام جانم)
5 دی 92 21:46
این عکسات خیلی قشنگ شده عزیزم.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم....چشماتون قشنگ میبینه
مامان ایمان جون
6 دی 92 9:27
تولدت 40ماهگیت مبارککککککک عزیـــــــــــــــز نازنینم ایشالا تولد400000000000000000000000000000ماهگی , فداااااااااااااااااااات
مامانی
پاسخ
مرسی عمه جووووووووووووووونی
فهیمه
6 دی 92 9:32
عزیزم مبارک باشه ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید.
مامانی
پاسخ
ممنونم.....همچنین شما
مامان ایلیا
7 دی 92 0:04
عزیز دلم 40 ماهگیت مبارک خوشگلم. مامان مهربون ممنون که به وبلاگ ایلیای ما سر زدید. با کمال میل لینک شدید
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووووونمن هم با افتخار لینکتون کردم
مامان عرفان
8 دی 92 9:28
40 ماهگيت مبارك خاله
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووووووووون
مامان عرفان
8 دی 92 9:28
چه كيك خوشمزه اي به به
مامانی
پاسخ
مامان عرفان
8 دی 92 9:29
چه كادوهاي قشنگي گرفتي خاله مباركت باشه
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزمممممممممممممممم
مامان عرفان
8 دی 92 9:29
اينم چند شاخه گل از طرف من براي خانوم كوچولويي كه خودش گله
مامانی
پاسخ
این نظر لطفتونه خودتون گل هستین
الهام مامان علیرضا
21 دی 92 22:55
چهل ماهگیت مبارک عزیزم تاخیر منو واسه تبریک ببخش شهرستان بودم و دسترسی به نت نداشتم ایشالا که 1200 ساله بشی خانم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووونخواهش میکنم شما لطف دارین انشاا... که بهتون خوش گذشته باشه