نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

با تو همه جا بهشته نقاش کوچولو...........

1392/10/8 12:46
نویسنده : مامانی
320 بازدید
اشتراک گذاری

         این هم نقاشیهای ناز دونه ی مامانییییی.موسوعه فواصل للمواضيع فواصل جميله للمواضيع 2013 فواصل مواضيع منوعه وجديده.

دختر زیبای من عاشقانه می پرستمت.....

تو که در کنار من هستی طپش قلبم را آسمان می شنود

دستهای کوچکت که به دورم حلقه میشود

آرامش در وجودم لانه میکند که به هیچ نمیدهم این آرامش را....

تو که در آغوش من هستی من زمینی

گنجایش این همه عشق و محبت را ندارم....

آسمانی می شوم  مادر  می شوم......

مادر که می شوم همه چیز را فراموش میکنم جزتو...

تو که با آمدنت شور و نشاط به زندگیمون آوردی

وتنها تو می مانی ولبخند خدای مهربون......

دوستــــــــــــت دارم ای بهترین من ......

انار دونه دونه                    دختر دارم یه دونه

نازنین خودش میدونه           قشنگ و مهربونهرمانتیک قلب پیکسل ها پیکسل پیکسل


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

عالمه مامان امیرحسین
8 دی 92 13:45
عززززززیزم واقعا با شما بچه ها همه جا بهشته.آپم بیاااااا
مامانی
پاسخ
مامان ایمان جون
9 دی 92 9:54
پیکاسوی آینده
مامانی
پاسخ
آررررررررررررررررررره ....واقعـــــــــــــــــــــا
خاله جون جون جونی
9 دی 92 10:35
گل هم بلدی بکشی موفق باشی عزیزم واقعا مهربون ویه دونه است
مامانی
پاسخ
آره خاله جوووووووووووون تازه کجاش رو دیدی
مامان محیا(ارام جانم)
9 دی 92 22:33
هزارباریکلا گل خوشبو
مامانی
پاسخ
مامان ایلیا
12 دی 92 0:43
آفرین عزیزدلم. خیلی نقاشی هات قشنگن،مثل خودت
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جوووووووووون..... چشمهاتون قشنگ میبینه
مامان بردیا
13 دی 92 15:15
مامانی
پاسخ
فهیمه
13 دی 92 20:39
هنرمند کوچولو دوست دارم هزارتا
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووووووووووووووون
مامان عرفان
15 دی 92 17:57
مامانی
پاسخ
Zahra
20 دی 92 23:55
samaleeeeeeeeeeeeeeeeeek. mam umadiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiim.bah bah ajab dokhtar amoutev dad masty daram man. barik bariiiiiiik . rasty ta yadam narafte begam rang vebet kheily naz o bahale
مامانی
پاسخ
سلام عزیز دلم.....ممنون از اینکه بهمون سر زدیاین نظر لطفته چشمات قشنگ میبینه
الهام مامان علیرضا
21 دی 92 22:53
آفرین به نازنین جون هنرمندخیلی گل های قشنگی کشیدی
مامانی
پاسخ
ممنون چشمهاتون قشنگ میبینه
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
30 دی 92 23:50
عزیزم چه خوشگل کشیدی
مامانی
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینه