نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

تقدیم به تک گوهــــــــر زندگیـمممممممممممممممممم

1392/10/27 22:36
نویسنده : مامانی
318 بازدید
اشتراک گذاری

           دخترم با تو سخن میگویم.......

گوش کن با تو سخن میگویم..............

زندگی در نگهم گلزاریست، و تو با قامت چون نیلوفر ، شاخه ی پر گل این گلزاری ،

من در اندام تو یک خرمن گل می بینم ،گل گیسو ، گل لبها ، گل لبخند شباب ،

من به چشمان تو گلهای فراوان دیدم گل عفت ، گل صدرنگ امید ،گل فردای سپید

می خرامی و تو را می نگـــــــــــــرم......چشم تو آینه ی روشن دنیای من است

تو همان خرد نهالی که چنین بالیــــدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

راست چون شاخه ی سرسبز ،برومند شدی!!!!

همچو پر غنچه درختی  همه لبخند شدی!!

دختــــرم گوهــــــــــر مـــــــــن                  تو تک گوهـــــر دنیــــــــای منــی

                                   دخترم ای همه ی هستی من

تو چراغی  تو چراغ همه شبهای منی ، تو گلی دسته گلی ، صد رنگی ،

تو یکی گوهر تابنده ی بی مانندی ،ای سراپا الماس ،قدر خود را بشناس ،

کسی که در همه  حال قلبش برایت عاشقانه  می تپد مـــــــــــــامــــــــــــــانfriend - emoticonswallpapers.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله جون جون جونی
30 دی 92 12:47
عزیزم توهمیشه حرف گوش میکنی باریکلاواقعا لایق دوست داشتنی
مامانی
پاسخ
دخترم به مامانش رفته دیگه
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
30 دی 92 23:33
قربونت بشم چه دختر ناز وتو دل برویی هستی ماشاالله
مامانی
پاسخ
خدانکنه .....شما لطف دارین خاله جووووووووووووووووون
نگار-مامان عرفان
2 بهمن 92 9:41
واي ماماني درستت درد نكنه چه متن زيبايي
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیززززززززم ...چشمهاتون زیبا میبینه
مامان ایمان جون
2 بهمن 92 22:41
I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you ......I Love you .....I Love you ....I Love you ...I Love you ..I Love you .I Love you .I Love you .I Love you ..I Love you ...I Love you ....I Love you .....I Love you ......I Love you .......I Love you ........I Love you ........I Love you ........I Love you .......I Love you *.¸.*´
مامانی
پاسخ
مامان برديا
3 بهمن 92 10:10
ماشالا ميبوسمت نازنين جوووووووووووونم