نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

نازنین عـــــــــــــــــــروسک بــــابـــــــــایــــــــــــــــــــی.......

1392/10/26 14:15
نویسنده : مامانی
282 بازدید
اشتراک گذاری

اینهم هدیه ی بابایییییییییییییی                                   همه نازند تو عــــــــزیـــــــــــز

همه لوسنــــد تو مــلـــــــــوس

همه شیریــــــــن تو شــکـــــــر

همه قنــدنــد تــو عســـــــــــــل

 سلام وصد سلام به ستــــــــــاره ی خونه

سلام به خوشگــــــــل طلا ی خـــــــــودم

 

دختر قشنگم، دیروز  عصر داشتی با بابایی فیلم نگاه میکردی که  من به بابایی

گفتم :دلمون گرفته میشه ما رو ببری بیرونشکلک های یاهووقتی من این جمله رو گفتم دیدم

سریع از جات بلند شدی و گفتی :مامانی هوا خوبه ؟من سرما نخورم هــــــا !!!شکلک های یاهو

من که میدونستم داشتی واسه بابایی شیرین زبونی میکردی...

الههههههی قربونت برم انگار منتظر همین حرف من بودی دیگه بعدش 

ول کن نبودی همش میگفتی :بابایی من حاضر بشم....کلاهم رو میپوشم،

پالتو هم میپوشم.... باباجونت هم که در مقابل این شیرین زبونیهات کم میاره

گفت :برو دختر قشنگم آماده شو تا بریم بیرون

تا بابایی این جمله رو گفت  زودی با اون زبون شیرینت گفتی:مامانی پاشو منو

آماده کن.......بابایی هم به خاطر اینکه شما خوشگل خانم یه وقتی سرما نخوری

ما رو برد فروشگاه( تیما )که سرپوشیده هست!!!!!!وقتی که وارد فروشگاه شدیم

شما دست بابایی رو گرفتی وباهم توی قسمت عروسکها  میگشتین

ومامانی هم طبق معمول همیشه توی قسمت پوشاک

بعد از اینکه همه جای فروشگاه رو بازدید کردم اومدم پیشتون وبه بابایی گفتم :

واسه نازنین جون عروسک نگرفتی؟؟؟؟؟؟؟؟بابایی گفت بهش گفتم :عروسک میخوای

واست بگیرم ... اون هم گفته نه من این همه عروسک توی خونه دارم .!!!!!

وقتی من ازت پرسیدم:عزیزم شما گفتی عروسک نمیخوای  ؟؟؟ در جوابم گفتی

آررررررررره مامانی من اینهمه عروسک توی خونه دارم ...وقتی این جواب رو ازت شنیدم

قیافه ی من شده بود اینجوری بعدش بابایی که حسابی از این رفتارت کیف کرده

بود گفت :بیا دختر نازم یک عروسک واسه خودت انتخاب کن وشما هم یک خرسی

واسه خودت گرفتی.....وقتی که اومدیم خونه  بهت گفتم اسمش رو میخوای چی بزاری ؟؟سریع جواب دادی مامانی پانی خوبه!!! من هم گفتم آرررررررررررررررره مامان جون...........شب هم پانی رو بغلت کردی وباهاش خوابیدیفيسات بلاك بيري للتصميم 

خوابهای خوش ببینی قشنگ مامانییییییییییییییییی.......................

می پرســـــــــــتــمت...................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

الهام مامان علیرضا
26 دی 92 22:50
مبارکت باشه عزیز شیرین زبونم خیلی نازه آفرین به مامان و بابا که به شما حق انتخاب دادند
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جووووووووون
فهیمه
27 دی 92 12:23
عزیزم مبارکت باشه برا دختر فهمیده ای مثل تو دنیا رو هم بخری بازم کمه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووووون
خاله جون جون جونی
28 دی 92 10:24
خیلی نازه عزیزم عروسکت مبارکت باشه حرف راست رو واقعا از زبون بچه باید شنید
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووووووووووووووووونی
مامان آیسلی
28 دی 92 12:42
آخ شیرین زبون من مبارکت باشه نازم همیشه ب خوبی وشادی عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووووووووووون
مامان ایلیا
29 دی 92 23:51
قربون دختر شیرین زبون و فهمیده بشم من. هزااار ماشالله به تو خوشگل خاله خدا حفظت کنه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووون شما لطف دارینچشمهاتون خوشگل میبینه
مامان برديا
3 بهمن 92 10:12
واي چه عاشقانه اي دارن اين پدر و دختر...خدا شمارو واسه هم نگه داره نازنين جون مثل مامانت باسليقه اي ها...چه خرس نازي..مباركت باشه
مامانی
پاسخ
میبینی تو رو خدا من شدم پس کاراین پدر و دختر باهم شدندمرسی خاله جوووووووون
آبجی جون
7 بهمن 92 19:42
عزیزدلم چه قدرخوش سلیقه ای آبجی نازم
مامانی
پاسخ