نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

دوستت داررررررررررررررررررررررررررررم...........

1392/10/25 20:22
نویسنده : مامانی
273 بازدید
اشتراک گذاری

در آغوشت که میگیرم

آنقدر آرام میــشوم

که فراموش میــکنم

باید نفس بکشــم

 

دوستت دارم چون زیباترین خاطـــــــــــــــــــــرات منـــــــــــــــــــــی

دوستت دارم چون تنهاترین ستاره ی زندگی منـــــــــــــــــــــــــی

دوستت دارم چون تنهاترین مصراع شعـــــر منـــــــــــــــــــــــــی 

دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگـی منـــــــــــــــــــــــی

دوستت دارم چون تنهاترین فکرتنهـــــــایی منــــــــــــــــــــــی

دوستت دارم چون  زیباترین رویای خـــواب منــــــــــــــــــــــی

دوستت دارم چون واقعا  عشـــــــــــق  مــنــــــــــــــــــــــی

نـــــــازنـــیـــــــــــــــــــــن جــــــــــــوووووووووووووووووووووون

دختـــــــــــــرم ای همه ی هستی من....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله جون جون جونی
30 دی 92 12:49
واقا نازنین برازندته
مامانی
پاسخ
آبجی جون
17 بهمن 92 13:22
همه چی 100در100درسته
مامانی
پاسخ