نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

عـــاشقتــــــــــــــــــــــــــــم...

1392/10/24 9:57
نویسنده : مامانی
238 بازدید
اشتراک گذاری

عاشقتم وقتی یه اتفاق می افته میگی:مامان چیــــــــــــه،چی شده؟؟شکلک های یاهو 

عاشقتم وقتی دعوات میکنم زل میزنی ،تو چشمام نگاه میکنی وبعدش بغلم میکنی ومیگی:مامانی عزیزم دوستت دارم

عاشقتم وقتی باهات قهر میکنم وحرف نمیزنم  میای پیشم ومیگی مامانی

ببخشید حالا یه چیزی بگو

عاشقتم وقتی میام خونه میری قایم میشی وخودت بلند میگی:

مامانی بگو نازنین کو؟؟

 

 

 

عاشقتم وقتی که میگم بریم بیرون زودی شیرین زبونی میکنی ومیگی:

مامانی هوا خوبه؟ هوا گرمه یا سرد

عاشقتم وعـاشقتـــــــــم وعــاشـق خـــــدا ،که همچین عشقی رو به ما داد،

به اندازه ی تمام دنیـــــا دوستــت دارم یه دونه دختــــــــر مـــــــــــــــــامــــــــــــــــان  .....                                                      

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فهیمه
24 دی 92 22:34
همیشه در کنار یکدیگر شاد و سلامت باشید.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیززززززززززززم.....همچنین شما
مامان ایمان جون
25 دی 92 12:29
مامانی
پاسخ
الهام مامان علیرضا
26 دی 92 22:51
فدای تو راستی نازنین کو؟!
مامانی
پاسخ
من اینجام خاله جون
مامان آیاتای
30 دی 92 22:44
فدای دختر شیرین زبون، نازنین جون بشم من
مامانی
پاسخ