نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

مشکلات زندگـــــــــــــــــــی....

1392/10/22 13:52
نویسنده : مامانی
211 بازدید
اشتراک گذاری

استادی در شروع کلاس درس،لیوانی پر از آب به دست گرفت،آن را بالا گرفت

که همه ببینند.بعد از شاگردان پرسید: به نظر شما وزن این لیوان چقدر است؟

شاگردان جواب دادند:50گرم،100 گرم، 150گرم .......

استاد گفت:من هم بدون وزن کردن نمیدانم دقیقا وزنش چقدر است.!

اما سوال من این است:اگرمن این لیوان آب را چند دقیقه همین طور نگه دارم،

چه اتفاقی خواهد افتاد؟؟شاگردان گفتند:هیچ اتفاقی نمی افتد...

استاد پرسید:خوب،اگریک ساعت همینطور نگه دارم،چه اتفاقی می افتد؟

یکی از شاگردان گفت:دست تان کم کم درد میگیرد. استاد گفت:حق با توست...

حالا اگر یک روز تمام آن را نگه دارم چه؟؟شاگرد دیگری گفت:دست تان بی حس میشود.عضلات به شدت تحت فشار قرار میگیرند وفلج میشوند و

مطمئنا کارتان به بیمارستان خواهد کشید وهمه ی شاگردان خندیدند....

استاد گفت:خیلی خوب است. ولی آیا در این مدت وزن لیوان تغییر کرده است؟؟

شاگردان جواب دادند:نه!!!! پس چه چیز باعث درد و فشار روی عضلات میشود؟

در عوض من چه باید بکنم؟؟ شاگردان گیج شدند... یکی از آنها گفت:

لیوان را زمین بگذارید.  استاد گفت: دقیقا  مشکلات زندگی هم مثل همین است.! 

اگر آنها را چند دقیقه در ذهن تان نگه دارید.. اشکالی ندارد. اگر مدت طولانی تری

به آنها فکرکنید، به درد خواهند آمد.!! اگر بیشتر از آن نگه شان دارید،فلج تان می کنند

ودیگر قادر به انجام کاری نخواهید بود. فکر کردن  به مشکلات زندگی مهم است.....

اما مهمتر آن است که در پایان هر روز و پیش از خواب ، آنها را زمین بگذارید....

به این ترتیب تحت فشار قرار نمیگیرند، هر روز صبح سر حال وقوی بیدار میشوید

وقادر خواهید بود از عهده ی هر مسئله وچالشی که برایتان پیش می آید ، برآیید!!!!

 

 

دوست من یادت باشد که لیوان آب را همین امروز زمین بگذاری

تا آسوده خاطر باشی....niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

حسن
22 دی 92 14:02
سلام دوست عزیز وبلاگ جالبی دارین، منم به تازگی یه سایت خرید اینترنتی شارژ موبایل راه اندازی کردم، برای افزایش محبوبیت سایتم تو گوگل به کمک شما نیاز دارم. اگه لطف کنید سایت منو تو وبلاگتون با عنوان فروشگاه شارژ موبایل لینک کنید و یه شارژ از سایتم بخرید کمک بزرگی به من کردین www.sharj10.ir ممنون
مامان ایمان جون
22 دی 92 17:51
داستان قشنگی بود
مامانی
پاسخ
قابلی نداشت
مامان عرفان
23 دی 92 0:48
سلام مامانی خوبی ؟؟؟؟؟؟؟ دلم برات تنگ شده . درگیر امتحانات عرفانم وقت نمیکنم بیام بهت سر بزنم . خیلیییییییییییییییی دوووستتون دارم .
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم...شما که خوب باشین ما هم خوبیم!!!!!!انشاا... که آقا عرفان زرنگ مون موفق باشه
الهام مامان علیرضا
26 دی 92 22:52
زیبا بود و آموزنده
مامانی
پاسخ