نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

سفر باباییییییییییییییییییییی.....

1392/11/4 2:29
نویسنده : مامانی
236 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام به حروف ،سلام به واژه ها ، سلام به کلمات و سلام به دختر نازم .

 

گل خوشبوی من ، دختر کوچولوی بانمکم !!!

اینقدر عاشقتم  که حد ومرز نداره ومیدونم که خودت هم میفهمی

که عاشقتم..love smileys 

عزیز دل مامان ،جونم واست بگه که بابایی دو روزه که از طرف

شرکتشون رفته ماموریت وتو خیلی بهونه ی نبودنش رو گرفتی...

دیشب بابایی زنگ زد وگفت میخوام گوشیم رو خاموش کنم چون خیلی

خسته ام وشما نگران نباشین وشما هم وقتی که میخواستی بخوابی 

گوشی منو آوردی وگفتی:شماره ی بابایی رو بگیر میخوام بهش شب بخیر

بگم بعدش میخوابم  وقتی که من بهت گفتم:دیروقته الان بابا خوابه ؟؟؟

ول کن نبودی  من هم شماره اش رو گرفتم که خاموش بود و شما هم

زدی زیر گریه Sad Smileyوگفتی حالا چه جوری بهش بگم شب بخیر و

همینطور که Sad Smileyمیکردی خوابت برد.....صبح وقتی که بابایی زنگ زد

شما گوشی رو برداشتی وتندی بهش گفتی چرا دیشب گوشیت رو 

خاموش کرده بودی  من میخواستم  بهت بگم شب بخیر ....

بابا هم کلی ازت معذرت خواهی کرد وگفت :آخه من خسته بودم ،

خوابیدم وبعد بهش گفتی :

من دوستت دارم ودلم واست تنگ شده کی میای ....

من این طرف تلفن کلی از صحبت کردنت ذوق کردم

بابایی هم که حتما توی آسمونها واسه خودش

سیر میکرد....آره عزیزدلم خیلی دلمون واسه بابایی تنگ شده

انشاا... که هر چه زودتر به سلامتی برگرده

 

 

فواصل لتزيين المواضيع والمشاركات 2014

خواب می بینم           دنیا مال من است 

بیدار میشوم                وتو تعبیرش می کنی

                 با چشمــــانـــت

                                           ای همه ی وجودم

دوستتون دارم به اندازه ای که  فقط وفقط خود خدا میداند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان برديا
4 بهمن 92 19:50
جوووووووونم نازنين بابايي....ايشالا باباييت به سلامتي بياد پيشت
مامانی
پاسخ
انشاا...مرسی خاله جوووووووووووووون
مامان ایمان جون
5 بهمن 92 7:36
فدات بشم نازی جووووووووونم که اینقدر مهربونی ایشالا سایه باباجوووووووووووووون همیشه بالا سرتون باشه
مامانی
پاسخ
البته مهربونیش به مامانش رفته انشـــــــــــــاا...
خاله جون جون جونی
5 بهمن 92 12:59
واقعا که دخترنازنین ومهربونی هستی خیلی دوستت دارم عزیزم
مامانی
پاسخ
خاله جونی نازنین هم خیلیییییییییییییی دوستت داره
الهام مامان علیرضا
5 بهمن 92 15:21
عزیز دلم ایشالا که بابایی زود برگرده و تو هم از دلتنگی در بیای
مامانی
پاسخ
الهام مامان علیرضا
5 بهمن 92 15:23
قبلی ناتمام ارسال شد عزیزم : ایشالا بابات به زودی برگرده و شما از دلتنگی در بیای و مامانت هم از به دوش کشیدن بار مسولیت در نبودِ بابایی راحت بشه
مامانی
پاسخ
فهیمه
10 بهمن 92 10:23
نازنین جون ایشالا بابا به سلامتی برمی گرده پیش این گل دختر زیبا
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووووون
آبجی جون
14 بهمن 92 13:54
قووووووووووووووووووووووربونت بشم عزیزم ک این قدربابایی من!
مامانی
پاسخ
آرررررررررره واقعــــــــــــــــا........به بعضیها رفته