نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

شیرین زبونیهـــــــــــــــای دخملـــــــــــی.....

1392/11/19 14:26
نویسنده : مامانی
129 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی نگاهم میکنی قشنگیاتو دوست دارم

حالت معصوم چشات ، رنگ نگاتو دوست دارم

وقتی صداتو میشنوم دلم برات  پر میزنه

 

دخملی ما روز به روز شیرین زبونیهاش بیشتر میشه ،قدرت ابراز احساساتش

فوق العاده است .میگه: مامانی به اندازه ی ستاره ها دوستت دارم، میگه:مامانی

عمر منی ، دنیای منی ، قلب منی اگه بعضی وقتها کار بدی انجام  بده ، کافیه

من اخم کنم وسرم رو بندازم پایین وباهاش حرف نزنمزودی میاد میگه :

مامانی ببخشید دوستت دارم..... هر وقت با تلفنصحبت میکنم  میگه :مامانی

کیه؟ سلام برسونی......

روزی صدبار شونه رو میاره ومیگه مامانی میخوام قشنگت کنم.مثلا من آرایشگرم

ودارم شما رو درست میکنم  

قهر کردن دخملی هم داستانی داره. کافیه بهش  حرفی بزنیم که مطابق میلش نباشه

میره توی اتاق ومیگه: بامن صحبت نکن واگه نگاش کنم میگه :چرا به من نگاه میکنی....

هر وقت که میخواد با بابایی تلفنی صحبت کنه میگه:مامانی شماره ش رو بگیر

میخوام  بهش بگم که زود بیاد خونه ومن بهش میگم که نمیتونه بیاد الان سرکاره ....

سریع میگه :که من عاشقشم ، نفسشم...

شبها موقع خواب که باید مسواک دخملی رو بزنم واگه یادم بره ... میگه :مامانی

بیا بریم مسواک بزنیم باز یادت رفت....

دخترکم ، عسلکم..........

همین که تو را دارم ، بهتــــــــرین هدیه ی دنیـــا را دارم .... دیگر در بین ستاره ها

به دنبال درخشان ترین و نورانی ترین ستاره نیستم.

در میان گلهــــــــا به دنبال زیباترینش نیستم ، تو کهکشانی هستــــی از پر نورترین

ستــاره هــــا و گلستانی هستی از زیباترین گلهــــــــــــــــــــــا.....12_time135

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

فهیمه
19 بهمن 92 19:45
عزیز شیرین زبون خدا حفظت کنه
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله جووونی
مامان آیسلی
19 بهمن 92 20:03
آخ شیرین زبون خوشگل مامانی براش اسپند دود کن عزیزم
مامانی
پاسخ
ای به چشم خواهــــــــــــــر
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
19 بهمن 92 23:07
مامانی قسمت ((نظر دهید وبلاگتون )) یه جاییه که آدم درست متوجه نمیشه تا الان فکرمیکردن قسمت نظرات رو غیرفعالش کردی شرمنده یه وقت میومدم ونظر نمیذاشتم
مامانی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزززززم ....ممنون از اینکه بهمون سر میزنید
خاله جون جون جونی
20 بهمن 92 7:19
ایشاالله 1000 ساله بشی مهربونم
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله ی عزیززززززززززززززززززم
مامان محیا
20 بهمن 92 10:57
دختراهمه شیرین زبونن .ایشالاسایه مامان باباش همیشه بالای سرش باشه.ببوس گل نازوعزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووونیشما هم دختر گلت رو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
الهام مامان علیرضا
20 بهمن 92 14:19
خوش به حالتون مامانی که یک همچین دخمل با احساسی داری خدا براتون حفظش کنه
مامانی
پاسخ
مامان ایمان جون
20 بهمن 92 15:02
یه دونه ای نازی جوووووووووووووووووووووونم
مامانی
پاسخ
مامان برديا
20 بهمن 92 19:49
ماشالا خدا حفظش كنه اين عسل خانوم مارو
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززززمخدا نگهدار بردیا جون هم باشه
مامان ترنم
21 بهمن 92 10:13
قربون اين همه شيرين زبوني اين دختر.
مامانی
پاسخ
خدا نکنه عزیزززززززززززززززمدخترها که کمپانی عسل اند
گروه طراحی سیاه و سفید
27 بهمن 92 1:38
-- به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای زود زود عکس نی نی خوشملتو بفرس برام تا برات یه قالب و یه تقویم خوشمل با تم و عکس خوشمل نی نی ناناست برات درس کنم بدو بیا منتظرم هااا یه سری بزن دست خالی نمیری.
فائزه مامان آیاتای
28 بهمن 92 17:52
ای جان فدای قلب نازت
مامانی
پاسخ
آبجی جون
4 اسفند 92 17:32
دختربااین همه کمالات بابامن هنگیدم حالاکی بیایم خاستگاری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
به شما رفتهفعلا تعداد خواستگارهاش زیاده واستا تو نوبت تا نوبتت بشه