نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

جشن تولد آقای پـــــــــــــــــــــــــدر............

1392/12/4 8:05
نویسنده : مامانی
868 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدل مامانی در حال بررسی کردن کیک.............

نازگل مامان در حال پذیرایی کردن از خودش.............

اینم کادوی ساراجوووووووووووووون

این هم کادوی مامانی به همسری.........تولدت مبارک عشقم.........

این هم کادوی نازنین خانم.....بابایی دوستت دارم

اینجا هم بابایی میخواست بوسش کنه که ..............

این هم بابایی و دخترنازمون

این هم کیکی که نازنین خانم انتخابش کرده............

 

 

سلام به یکی یکدونه ی خودم..........

                                               عزیزززززززززززززززززززززززززززز خودم.........

عزیزدل مامان امسال واسه ی تولد بابایی نمیخواستم کیک بگیرم ،فقط یه کادوی کوچیک

که همسری بدونه ما همیشه به یادش هستیم وتوی سخت ترین شرایط هم روز تولدش

رو از یاد نمی بریم ، ولی وقتی که صبح (روز چهارشنبه) بهت گفتم که عزیزم زود صبحونه ت

رو بخور ،چونکه میخوایم بریم بیرون تا واسه ی بابایی کادو بگیریم انگار منتظر همین حرفم

بودی،اینقدر خوشحال شدی که من مونده بودم  زودی در جوابم گفتی :

مامانی جونم واسم ساندویچ درست کن تا بریم چون دیر میشه.من هم سریع واست درست

کردم وباهم آماده شدیم واز خونه زدیم بیرون....( این رو هم بگم که عروسک مامانی خودش

لباسهاش رو میپوشه وجورابها وکفشهاش رو پاش میکنه)  سوار اتوبوس شدیم ورفتیم به

سمت مغازه ی موبایل فروشی ویک هندز فری خریدیم وبعدش هم پیراهن وشلوار ، وقتی

که خریدمون تموم شد گفتم:نازنین جون بیا برگردیم که یکدفعه به من نگاه کردی و

گفتی :پس کیک چی؟totalgifs.com aniversario gif gif 53.gifشمع چی؟هرچی بهت گفتم که کیک وشمع

نمیخواد.میگفتی:من میخوام واسه ی بابایی کیک وشمع بخرم،منم آخرتسلیم شدم

  وباهم رفتیم قنادی ویک کیک که اونهم خودت انتخابش کردی رو گرفتیم وبا  تاکسی برگشتیم

خونه....شب عمو محسن وراضی جون وساراجون هم اومدند وتا تولد بابایی رو تبریک بگن،ولی

وقتی که خواهری رو دیدم دیدم ماسک زده وخیلی سرفه میکنه،الهی بمیرم اون شب اصلا

حال نداشت ولی باز هم باهات بازی میکرد و شما وسایل دکتریت رو آورده بودی ومیخواستی

که خوبش کنی...اله من فدای خانم دکتر کوچیک خودم بشم..........

قربونت برم چه ذوقی داشتی ،سارا جون لباس بنفشت رو تنت کرده بود ، وقتی بهت گفتم:

چرا این رو پوشیدی:در جوابم گفتی ؟تولد بابامه میخوام خوشگل بشم..بعداز دادن کادوها وخوردن کیک ،بابایی همگی رو واسه ی شام برد پیتزا توکا جای

همگی سبز، خیلی خوش گذشت ....................

همسرعزیززززززززم انشاا... که باشم و جشن تولد120سالگیت رو  بهمراه دختر نازمون نازنین

جووووووووووووون بگیرم.........

دوســـــــــــــــــــــــــــــــــــــتتون دارررررررررررررررررررررررم تا ته ته دنیــــــــــــــــــــــــــا....friend - emoticonswallpapers.comblomsterkrukken.gif

عشقهــــــــــــــــــــــــای آسمــــونی من  عــــاشقــــــــــانه می پــــرستمتون.........


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

مامان عرفان
4 اسفند 92 9:00
مامانی
پاسخ
مامان محیا
4 اسفند 92 10:54
خشگل خاله چ ناناز شدی.تولد بابایی هم مبارک باشه.معلومه کیکش خیلی خوشمزه بوده ها..............
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووونجای شما سبزبود
خاله جون جون جونی
4 اسفند 92 11:58
کیکش خیلی قشنگ بود کادوها هم معرکه بود ایشاالله جشن تولد12000000000سالگیتون محمدآقا
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووون....چشمات قشنگ میبینه
مامان برديا
4 اسفند 92 12:16
به به چه كيكي چه سليقه اي....هميشه شاد باشيد.نازنين جون قدر مامان و باباي مهربونتو بدون
مامانی
پاسخ
مامان ایمان جون
4 اسفند 92 20:36
بازم داداش جونم تولدت و کادوهات مبارک باشه فدای داداش عزیزم بشم که مثل خودم خجالتیه و فراری از عکس و دوربین!!! ایشالا همیشه شاد باشین و در کنار هم خوشبخت
مامانی
پاسخ
مرسی خواهر گلممممممممممممممم
امیرحسین کوچولو نفس ما
5 اسفند 92 2:21
سلام مامانی،به به چه وب ناز و کاملا دخترونه ای دارید خیلی لذت بردم.ممنون که پیش ما اومدید.با افتخار لینک شدید
مامانی
پاسخ
مرسی خواهر گلم ...شما لطف دارین چشماتون ناز وقشنگ میبینه منم با افتخار لینکتون کردم
امیرحسین کوچولو نفس ما
5 اسفند 92 2:23
دخملی هم که هزارماشاالله زیبــــا،به بهتولد بابایی هم مبارک انشاالله 120 سالگیشون.مامانی خصوصی دارید
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززززمسلامت باشین
فهیمه
5 اسفند 92 9:03
تبریکات صمیمانه ما را هم پذیرا باشید. نازنین جونم مثل ماه می درخشی عزیزم همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید.
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزدلممممممممممممانشاا...که شما هم همیشه خوش و خرم باشید
مامان توتو و الینا
5 اسفند 92 14:14
مبارک باشه ان شااله سایه پدر بر سر شما مستدام باشد.....
مامانی
پاسخ
سلامت باشین عزیزدلمممممممممم..مرسی خاله جوووووووووووووون
مامان ترنم
6 اسفند 92 7:39
تولد بابايي مبارك. نازنين جون راست مي‌گه ماماني تولد بدون كيك كه نمي‌شه. ان شاا... هميشه سالم و خوش باشيد و زندگيتون سبز باشه.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزززززززززمواقعا هم تولد بدون کیک اصلا لذتی ندارهانشاا... شما هم شاد وسلامت باشیید
طراح نو
6 اسفند 92 17:12
تخفیف ویژه طراحی قالب.تقویم .صحفه ورودی.اسلاید شو عکس فقط با 8هزارتومان تخفیف ویژه تا عید طرح ازشما اجرا از ما.همین الان اقدام کنید
آیدا
7 اسفند 92 11:15
اینم کادوی آیدا جووووووووووون
مامانی
پاسخ
مرسی آیدای عزیززززززززززززززززززززززززززززم تو خودت گلــــــــــــــــــــــی
مامان محیا(آرام جانم)
7 اسفند 92 16:22
شجاعت واقعی زمانی است كه شخصی بتواند از اعماق مشكلات و بدبختی ها به زندگی لبخند بزند.
مامانی
پاسخ
عمو احمد
9 اسفند 92 9:46
تبریک میگم ابشالا جشن 100 سالگی فقط عموجون به بابات بگو مواظب شکمش باشه داره دکمه پیرهنش کنده میشه وا!!!!!!!!
مامانی
پاسخ
مرسی عمو جوووووووووووونآخه عمو جون بابام نمیخواد جلوی شما کم بیاره ، اونهم از شکم
فائزه مامان آیاتای
10 اسفند 92 15:44
تولد باباییت مبارک باشه ایشاله سایش همیشه بالا سرتون باشه همیشه به شادی و خوشی
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووونانشاا...که شما هم شاد وسلامت باشین
آبجی جون
22 اسفند 92 16:08
عمویی جونم توووووووووووووووووووووووووووووووولدت حسابی خوش گذشت ان شا الله 100سال ب این سال ها تولددددددددددددددددددددددددددددددت مباااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
مامانی
پاسخ
مرسی برادرزاده ی عزیزززززززززززززززززززززم
الهام مامان علیرضا
26 اسفند 92 9:06
تبریک میگم ایشالا سال های سال در کنار هم خوش و خرم باشید
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززم