نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

من از بودن تو نفــــــــس میکشـــــــــــم..........

1392/12/26 10:59
نویسنده : مامانی
598 بازدید
اشتراک گذاری

 شکلکهای جالب و متنوع آروین

امروز میخوام از کارهات بنویسم،ازشیرین زبونیهات عزیزززززززززززززززم.....

سوره توحید وسوره ی کوثر رو یاد گرفتی وهرشب موقع خواب میخونی وبعدش صلوات میفرستیtotalgifs.com carinhas gif gif emoticons180.gif

کامپیوتر رو خودت روشن میکنی Computer، رمزش هم خودت وارد میکنی وبازیهایی که دوست داری رو واسه ی خودت میاری ویا هم نرم افزار غنچه رو واسه ی خودت بازش میکنی ونگاه میکنی ،در اثر دیدنت از این نرم افزار الان معنی سه گوش،چهارگوش وگرد رو میفهمی وهمچنین رنگها رو از همدیگر تشخیص میدی مثل:رنگ آبی کم رنگ از پررنگ  ویا سبز کمرنگ وپررنگ و.....همچنین نسبتها را میدونی مثلا: خواهر مامان میشه خاله وداداش مامان میشه دایی وخواهر بابا میشه عمه و........دیدن این سی دی هم توی رفتارت خیلی تاثیر گذاشته!!!!!!!!!مثلا چند شب پیش رفته بودیم زیارت امام رضا(ع)، اونجا یک آقایی بهت شکلات تعارف کرد،دیدم شکلات رو نگرفتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من شکلات رو از دستش گرفتم ودادم بهت،وقتی که از دستم گرفتی ،بهت گفتم تو که شکلات دوست داری چرا از دست اون آقا نگرفتیدر جوابم گفتی:اون خرگوشه گفته :از دست غریبه ها نباید چیزی بگیرین..بهت گفتم:غریبه ها یعنی کی؟گفتی:یعنی کسی که نمی شناسیم .من مونده بودمقربونت برم که چه با دقت نگاهشون کردی وبه ذهنت سپردیlove smileys 

کارتون موش وگربه وپلنگ صورتی رو خیلی دوست داری  وهر وقت میخوام من tv نگاه کنم زودی میری وسی دی های خودت رو میذاری......

این روزها هم که نزدیک عیده ومامانی داره خونه تکونی میکنه ، حسابی خسته شدی وهمش میگی :من بزرگ شدم و میخوام کمک کنم.....

شعرهای جدید هم یاد گرفتی:مثل:: دستهامون رو میبریم بالا / با همدیگه میخونیم دعا/ دعا واسه ی مامان وبابا/ زنده وشاد باشن اونا/ خدا که ما رو دوست داره / دعامون هم قبول داره..............

دکتر چه مهربونه/ درد منو میدونه/ با شادی وبا خنده / میگه:مریض کوچولو/ کوچولوی موچولو/ برو بخواب تو خونه/ دوای تو همینه...........

مــــــــــــن دوســــــتت دارم ای ستـــــــــــــــاره ی زندگیــــــــــــــــــــــــم......

веселые колобки

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان ترنم
26 اسفند 92 13:08
] ايييي جان به اين دختر كهاين همه كمك مامانش مي‌كنه. ماماني خسته نباشي از كارهاي عيد.
مامانی
پاسخ
میبینی خواهر دخترم چقدر کاریه
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 11:38
آفرین دختر ناز ومامانی
مامانی
پاسخ
عاطفه جوووون
27 اسفند 92 11:45
خسته نباشی نازنین جون.ایشالله سال خوبی داشته باشی و از تعطیلات لذت ببری.
مامانی
پاسخ
مرسی عزیززززززززززم....انشاا... شما هم سال خوب وخوشی داشته باشی
مامان دینا
27 اسفند 92 12:04
ای ول نازنین کمک مامان میکنی یا واسش کار درست میکنی خدایش
مامانی
پاسخ
واقعا میبینی خواهر دخترم کاریه و همیشه کمک حال مامان
مامان محیا(ارام جانم)
27 اسفند 92 14:08
دم همه اونایی که تو خونه تکونی دلشون ما رو دور نریختن گرم ما هم سعی می کنیم زیاد جا نگیریم! سال نو مبارک
مامانی
پاسخ
با تو از خاطره ها سرشارم/ جشن نوروز تو را کم دارم/ سال تحویل دلم میگیرد/ با تو تا آخر خط بیدارم.... سال نو مبارک
مامان ترنم
28 اسفند 92 9:13
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند.از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی.
مامانی
پاسخ
دنیا را برایتان شاد شاد وشادی را برایتان دنیا دنیا ٱرزومندم هر روزتان نوروز......سال نو مبـــــــــــارک
فائزه مامان آیاتای
29 اسفند 92 0:13
افرین به دختر نازو با سلیقه داری به مامانی کمک میکنی
مامانی
پاسخ
آره میبینی خاله جون چقدر من کمک مامانی میکنم ولی کی قدر میدونه
علامه کوچولو
29 اسفند 92 9:41
سال و مال و فال و حال و اصل و نسل و بخت و تخت بادت اندر شهریاری برقرار و بر دوام سال خرم، فال نیکو، مال وافر، حال خوش، اصل ثابت، نسل باقی، تخت عالی، بخت رام ******** سال نو مبارک ********
مامانی
پاسخ
آرزو دارم نوروزی که پیش رو داری آغاز روزایی باشد که آرزو داری.....سال نو مبارک
nazanin(khale ye bahar(
29 اسفند 92 22:13
بهارتون مبارررررررررررررررررررررررک
مامانی
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیززززززززززززززززززم
مامان محیا(ارام جانم)
1 فروردین 93 11:04
عیدت مبارک دوست مهربونم
مامانی
پاسخ
عیدشما هم مبارک خواهر خوبم انشاا... که سال خوبی داشته باشید
امیرحسین کوچولو نفس ما
5 فروردین 93 3:00
جووونم دخملی چقدر کمک مامانش کرده خسته نباشییییی عید برشما مباااارک
مامانی
پاسخ
عید شما هم مبارک عزیزم انشاا... که سال خوبی داشته باشید
فهیمه
6 فروردین 93 11:26
بهار بهترین بهانه برای اغاز و اغاز بهترین بهانه برای زیستن آغاز بهار بر شما مبارک
مامانی
پاسخ
عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه انشاا... سالی خوب وخوش پیش رو داشته باشید
مامان ایسلی
11 فروردین 93 7:26
عیدتون مبارک عزیزم ماشالله به دخمل نازمون خانمی شده برای خودش عزیزم
مامانی
پاسخ
عزیزم سال نو شما هم مبارک باشه انشاا... سالی خوب وخوش پیش رو داشته باشید
خاله جون جون جونی
18 فروردین 93 7:28
تمیزیت به خاله ات رفته عزیزدلم
مامانی
پاسخ
الهام مامان علیرضا
24 فروردین 93 11:34
آفرین به نازنین خانم دوست داشتنی و شیرین زبون و کاری و باهوش
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جووووووووووووووون
الهام مامان علیرضا
24 فروردین 93 11:34
خوش به حال مامانی با این دختری که داره
مامانی
پاسخ
آررررررررررره واقعا........شما عروس نمیخوای