نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

دختر کدبانو.........

1393/5/4 11:02
نویسنده : مامانی
831 بازدید
اشتراک گذاری

به روایت تصـــــویــــــــــــــــر......

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

زندگی معنی پیچیده ای ندارد

 

همین که تو باشی

                         

                           این تمام زندگیست

                   

                         دوستت دارم ماه مــــــــــــــــن

پسندها (1)

نظرات (7)

الهام
4 مرداد 93 12:37
آفرین به نازنین زهرا خانم کدبانو
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله خوبم
فهیمه
4 مرداد 93 20:09
عزیزم قربون اون دستای کوچولوت خدا قوت قربونت برم از همین الان کار نکن
مامانی
پاسخ
خدانکنه خاله جون فداااااااااااااااااااات
mamane aysel
11 مرداد 93 16:16
آخ جیگرتو عزیزم نازم هزارماشالله فدات شم من
مامانی
پاسخ
آویسا
14 مرداد 93 10:33
قربون اون دستهای کوچولوش و قلب مهربونش خسته نباشی عزیزم
مامانی
پاسخ
فداااااااااااااااات
مامان فائزه
21 مرداد 93 14:39
افرین به دختر نازمون خوش به حال مامانشششششش
مامانی
پاسخ
آبجی جون
2 شهریور 93 17:09
باباعزیزمن گل من آخه چرا اینارو میذاری برا مامانامون بـد آمــــــــــــــــــــــــــــــوزی داره
مامانی
پاسخ
اینا روگذاشتم تا که یک کم شما ها یاد بگیرین
مامانه آنیتا
30 شهریور 93 3:49
آفرین به نازنین زهرا جوووووووووووووووون یه کدبانویه نمونه ویه آفرین دیگه به مامانی که خیلیییزرنگه واز الان دخملی رو خانم وکاری به بارمیاره (( مامانی زرنگیا))
مامانی
پاسخ
میبینی عزیزم چقدر دخترم کدبانویهو ما هم این زرنگی رو از مامان مون به ارث بردیم