نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

اندر احوالات این روزهای دخملی......

1393/4/17 1:33
نویسنده : مامانی
315 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکمون این روزها حسابی خانم تر شده وبزرگتر!!دیگه احساس

استقلال کامل داره و دوست داره کارهاش رو خودش انجام بده ...

این روزها دخترکمون قرتی شده و حسهای دخترانه ی درونش بیشتر شده،حساسیت خاصی روی موهاش نشون میده، وعشق این رو داره

که موهاش خیلی زود بلند بشه !!! بعضی وقتها که باباش میگه یک کم

از موهات رو کوتاه کن سریع واکنش نشون میده ومیگه:ای دختر موهای

خودمه (تیکه کلام این روزهاش هم ای دختره)میخوام موهام بلند بشه،

یا اگه قرار باشه عمو محسنش بیاد خونه مون یا ما بریم خونه ی اونا ،

میگه :مامانی موهام رو ببند چون اگه موهام باز باشه عمویی میگه

قیچی رو بیار تا کوتاهش کنم....

اگه هر رنگ لباسی هم بپوشه میخواد همه چی اون ست باشه

یعنی کش وگیره وکفش همه با هم باید ست  باشه ، حتی در مورد

لباس پوشیدن من وباباش هم نظر میده ومیگه: مامانی این روسری

یا شال رو بپوش که به مانتوت هم بخوره ، روی  لباس پوشیدن بقیه

هم دقت میکنه ،چند روز پیش همسایه مون یک روسری خریده بود

اومد خونه وبهم نشون داد وگفت:که این رنگش بهم میاد چون میخوام

برم عروسی ،دخملی هم زد تو پرش وگفت:آخه این روسری به این

مانتوت میخوره اصلا ست هست ؟؟!! روسریت سبزه ومانتوت خاکستری

اصلا با هم ست نیست ،بیچاره گفت:باشه نازنین جون میرم عوضش

میکنم، تو راست میگی با هم ست نیست،منم بهش گفتم:ببخشید

این اینقدر رکه وسریع نظر میده،اونم گفت من با چه ذوق وشوقی

اومدم ،ولی نازنین راست میگه ،میبرم وعوضش میکنم ،از همون

روز هر وقت باهامون میخواد بیاد بیرون میگه :حالا لباسهام باهم

ست هست یانه؟؟؟؟؟؟؟؟

بعداز ظهرها هم که پاتوقت یا پارک نزدیک خونه هست یا هم شهر

بازی ، آخه دوچرخه سواری رو الان خوب یاد گرفتی وقشنگ پا میزنی

وبخاطر اینکه تازه یاد گرفتی همش میگی:بریم دوچرخه سواری!!!!!!!!!

niniweblog.com

niniweblog.com

 

ضربان قلبم را روی شادیهایت تنظیم کرده ام

            پس شاد باش تا زنده بمانم              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

////////

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان خانمی
17 تیر 93 12:22
چه باکلاس
مامانی
پاسخ
تازه کجاشو دیدی
مامان دینا
17 تیر 93 16:50
افرین نازنین جون حسابی بزرگ خانوم شدیا
مامانی
پاسخ
مرسی خاله ی خوبم
مامان بردیا
18 تیر 93 17:43
ماشالا دخملی
مامانی
پاسخ
فداااااااااااااااااااااات
الهام مامان علیرضا
20 تیر 93 2:40
عزیزمی خاله خوشم میاد خوب از موهات محافظت می کنی به نظر من هم درصد بالایی از خوشگلی یک زن به موهاشه عزیزم اجازه نده کسی اونا رو کوتاه کنه و با کلاسی شما رو عشقه
مامانی
پاسخ
باشه حتما به حرفتون گوش میدم خاله جووون واجازه نمیدم کسی بهشون دست بزنهباکلاسی م به مامانم رفته دیگه
مامان ترنم
20 تیر 93 10:45
امان از اين دخترا كه اينقدر به موهاشون حساسن. ترنم هم هميجوريه. كلا يكي از بدترين خاطرات زندگيش اينه كه يكبار من موهاشو براش كوتاه كردم.
مامانی
پاسخ
آره واقعا نازنین خانم که شدیدا به موهاش حساسه و اگه خواسته باشم سر موهاشو کوتاه کنم باید یک شبانه روز توضیح بدم
آویسا
20 تیر 93 17:17
دختر و همین گیسوی زیبا مامانی کوتاش نکنی
مامانی
پاسخ
چشم خواهری
سارا
24 تیر 93 4:33
سلام عزززززیزم وقتی اندازه نازنین خانم بودم از لباسای باکلاس بدم میومد اصلا مد وکلاس سرم نمی شد الان 19سالمه هنوز خیلی کلاس برام مهم نیست
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت گلمممممممممممم.....ولی این خانم خانمای ما همیشه دنبال مد وکلاسه
مامان عرفان
24 تیر 93 10:31
هزاران آفرين بر نازنين زهرا جووووووووووووووووووون
مامانی
پاسخ
مرسی عزیززززززززززززززززززززززم........فداااااااااااااااااااااااااات
مامان
24 تیر 93 17:53
ای جان.چه دخملی با کلاسه... نظر هم میده افرین... بیچاره همسایه بی نوا.خخخخخخ
مامانی
پاسخ
آره عزیزززززززززززززم خیلی دخملمون باکلاسهبدجور تو ذوقش خورد
مامان فائزه
1 مرداد 93 9:18
فدات بشم من که این همه به خودت میرسی بابا ای ول
مامانی
پاسخ
خدا نکنه خاله جون ..... ما اینیم دیگه
مامان فائزه
1 مرداد 93 9:22
خدارو شکر بهتر شدی ایشاله هیچ وقت دیگه رنگ مریضی نبینی
مامانی
پاسخ
فداااااااااااااااااات
مامان فهیمه
1 مرداد 93 15:30
ای جونم خیلی عالیه که از همین الان به خودت می رسی خاله جون به قول یکی از دوستامون خانم ها اگه به خودشون نرسن باید برن سبزی فروشی
مامانی
پاسخ
آره خواهر خانم ها باید به خودشون برسن ولی این نازنین خانم ما از حد گذرونده....زمان ما کی میدونست ست چیه
مامان عرفان
4 مرداد 93 10:45
چقد خانومه اين نازنين زهرا جوووون . ماشالا هزار ماشالا
مامانی
پاسخ
به مامانش رفته دیگهخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان ایمان جون
4 مرداد 93 17:51
آفرین نازنین جون , فدای تو بشم من که از همین الآن اینقدر کاری هستی و به مامان کمک میکنی , هزارررررررررررررررررماشالا
مامانی
پاسخ
خدا نکنه عزیزززززززززززززززززززم،چه میشه کرد مامانم دست تنهاست دلم به حالش میسوزه بخاطر همین کمکش میکنم
مامانه آنیتا
30 شهریور 93 3:50
مامانی
پاسخ