نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

باز هم ویروس!!!!!!!!!!!!!!!!!

1393/3/25 1:01
نویسنده : مامانی
361 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخملکم.....

روز دوشنبه بابایی یک کم دیر از سرکارش اومد ولی بخاطر اینکه هر

روز بعداز ظهر شما رو میبره پارک smileyاون روز هم زنگ زد

وگفت:با نازنین آماده بشین وبیاین تا بریم پارک ،منم بعداز تلفن بابایی

به همسایه ی طبقه پایینی مون زنگ زدم وبهش گفتم :میخوام برم پارک ،

بعداز پارک هم میخوام برم بازار ،میای!!! آخه قرار بود بعداز پارک بابایی ما

رو ببره بازار  بزاره وخودش بیاد خونه ....همسایه مون هم با وجود اینکه

میگفت:دلم درد میکنه باهامون اومد. ما هم اول رفتیم پارک تا شما یک

کم تاب وسرسره بازی کردی وبعدش رفتیم بازار نزدیک خونه ... در راه

برگشتن به خونه همش میگفتی:مامانی دلم درد میکنه منو ،حالم بده!!

وقتی هم به خونه رسیدیم یکسره دستت روی شکمت بود ومیگفتی:دلم

درد میکنه ،منم شربت آوردم وبهت دادم وشما هم بودن اینکه شام بخوری خوابیدی!! ساعت 3صبح بود که بیقرار بودی همینکه دستم رو روی

پیشانیت گذاشتم دیدم که تب داری بلافاصله بهت شربت استامینوفن

دادم وپاشویه ت هم کردم تا تبت زودتر بیاد پایین!! صبح هم وقتی بیدار

شدی خیلی بیحال بودی وحالت تهوع هم داشتی وهمچنین اسهال

هم شده بودی، بعداز ظهربردمت پیش دکترت و آقای دکتر گفت:این

ویروسه ،که علایمش هم دل درد ، تب،حالت تهوع و اسهال هست ،

و واست دارو تجویز کرد و اومدیم خونه...اون شب من تا صبح نخوابیدم

چون میترسیدم تبت بره بالا...دو تا قرص ضد حالت تهوع رو که بهت

داده بود تا چهارشنبه بهت دادم همینکه تموم شد از ظهر چهارشنبه

باز مجددا حالت بهممیخورد ،بعدازظهر باز بردمت پیش دکترت،وبهش

گفتم:که شما استفراغ میکنی واصلا اشتها نداری،ایشون باز مجددا

واست قرص تجویز کرد ویک سرم هم داد وگفت:که اگر استفراغش

ادامه داشت ببر سرمش رو بزن واین رو هم گفت:که این ویروس تا

پنج روز طول میکشه..ولی خدارو شکر کار به سرم نکشید چون دوتا

از همون قرصها رو که خوردی استفراغت خوب شدو دقیق تا پنج روز

طول کشید واز روز شنبه یک خورده غذا خوردنت بهتر شد و سر پا

شدی ....آره گل مادر این ویروس لعنتی رو از همسایه مون گرفتی

و خون جیگرم کردی تا خوب شدی،توی این چند روزی که مریض

بودی از بغلم حتی به بغل بابایی نمیرفتی و بهم چسبیده بودی،

ولی الان خدا رو هزار مرتبه شکر خیلی بهتری ....

خدا کنه که هیچ بچه ای مریض نشه، همنطور گل من ...الهی آمین

 

Liebe linienLiebe linien

 

novo25  خدایا کوچه های قلبم

پر از عطر حضور توست

همیشه کنار دخترم باش

همیشه پناه دخترم باش

وهرگز دستس را رها مکن

هـــــــــــــــــــــرگــــــز.............novo25

 

                                               totalgifs.com love2 gif gif 46.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

مامان یگانه
25 خرداد 93 9:54
سلام نازنین جون ما چی شده نبینم مریض باشی خانم خوشگله خدا رو شکر که بهتر شدی برای نازنین جون
مامانی
پاسخ
فقط مونده بودم همین ویروس رو بگیرم خاله جون فداااااااااااات
مامان دینا
25 خرداد 93 10:17
خدارو شکر که حال نازنین جون خوب شده ادم طاقت دیدن مریضی بچه رو نداره من با دیدن عکس ها حالم بد شد می فهمم مامانی واسه تو چی گذشته ...
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزممن که این پنج روز به اندازه ی پنج سال بهم گذشت
مامان بردیا
25 خرداد 93 11:03
آخی.خیلی ناراحت شدم.چه عکسای ناراحت کننده ای .بچه ها وقتی مرریضن خیلی مظلوم و معصومن
مامانی
پاسخ
آره عزیزم نازنین جون که همینطوریش هم مظلومه البته این خصلتش به مامانش رفته
مامان مهتاب
25 خرداد 93 22:50
مامانی خداروشکر که خوب شده اتفاقا آذینم همین ویروس رو گرفت یک هفه کامل "3تا سرم و5تا آمپول .بمیرم براش الان رو به بهبودیه. از من بوس برای دخملی
مامانی
پاسخ
آره واقعا خدا رو شکر ،من که نصف عمر شدم ......... خدا بد نده عزیزم خدا رو شکر که الان حالش خوب شده ،ولی نازنین با شربت وقرص حالش خوب شد وخدا رو شکر کارش به سرم وآمپول نرسید وگرنه من میمردم،تازه دکتر محض احتیاط سرم داده بود من همین که به نازنین نگاه میکردم چقدر گریه میکردم ،وای به اون ساعتی که سرم رو هم میزدم ،خدا اون روز رو هیچ وقت نیاره فدااااااااااااااااااات
mamane aysel
31 خرداد 93 12:19
سلام عزیزم خوبی اخی بمیرم برای عروسکم که مریض شده بود جیگرتو بخورم من عسلم خیلی مواظبش باش عزیزم هوا خیلی ویروسی هستش میبوسمتون
مامانی
پاسخ
سلام ممنون گلم ، خدا نکنه عزیزززززززززززمفدااااااااااااااات
مامان عالمه
1 تیر 93 21:24
آخی چقدر بی حال شده عزیزخاله زود خوب خوب خوب شو
مامانی
پاسخ
میبینی خواهر من چی کشیدم تاحالش خوب شد
فدایی محیا
5 تیر 93 15:26
الهی تو عکسا ک معلومه خیلی بی حاله
مامانی
پاسخ
آره دخملم خیلی اذیت شدولی خدا رو شکر بخیرگذشت
مامان ایلیا
8 تیر 93 14:49
سلااام خداروشکر که نازنین جونم بهتر شده درک میکنم چی میگی مامانی،ایلیا هم چند روز پیش این ویروس لعنتی رو گرفته بود بیچاره شدم تا حالش خوب شد ایشالله هیج بچه ای مریض نشه
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزززززززززززززززززززم.... خدا رو شکر که حال ایلیا جون هم خوب شده
مامان فهیمه
14 تیر 93 22:18
ایشالا که زودتر خوب بشی عزیز خاله
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جووووووووونی
مامان ترنم
20 تیر 93 10:47
خدا بد نده نازنين جون. خدا رو شكر كه بهتري عزييييييييييزم.
مامانی
پاسخ
بدنبینی خاله جونمرسی عزیزززززززززززززززززم
مامان فائزه
1 مرداد 93 9:21
ای جان بمیرم برات خاله که مریض شدی
مامانی
پاسخ
مامان عرفان
4 مرداد 93 10:46
خدا كنه هيچوقت هيچ بچه اي مريض نباشه .
مامانی
پاسخ
الهی آمیــــــــــــــــــن
مامانه آنیتا
30 شهریور 93 3:51
الهییییییییییییییی که بلا ازت دور باشه گلم وهیچ وقت مریض نشی بر چشم بد لعنت
مامانی
پاسخ