نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

دخملی و سرگرمی هاش.....

1393/9/9 0:20
نویسنده : مامانی
329 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز دونه ی مامان....

 

روز چهارشنبه رفتیم فروشگاه رفاه و به محض ورودمون به

فروشگاه یک راست رفتی سر قفسه ی کتابها و پازلهاش ،

و میگفتی:مامان من از این مدل پازل ندارم و از این مدل کتابها

هم ندارم ، نمیدونم چرا اینقدر عشق پازلی...

یک نایلون پر از پازلهای جور واجور داری و وقتی که همشون

هم قاطی میشن میدونی که هر تکه از پازلها مال کدوم یکی

هست و سر همین موضوع یک دفعه با بابایی شرط بستم و

همه ی پازلها رو قاطی کردم و شما هم همشون رو درست

سر جاش میذاشتی و بعضی از تکه های پازل رو اگه بابایی

غلط بر میداشت سریع ازش میگرفتی و بهش میگفتی: که این

مال کدوم یکی هست و خلاصه شرط رو من بردم و شما از این

امتحان رو سفید بیرون اومدی خلاصه اون روز هم توی فروشگاه

دو تا پازل خریدی بهمراه یک دفتر نقاشی و سه تا کتاب!!!!

همینکه رسیدیم خونه سریع رفتی سر پازلت و اون رو بهم

ریختی و درستش کردی ،و به بابایی میگفتی :

این مال اینجاست

آفرین به تو دختر باهوش و زرنگ خودم ، انشاا... که همیشه باعث

سربلندی و افتخار مامان  و بابا باشی عزیزدلممممممممممممم

 

 

دفتر نقاشی بهمراه پاک کن به انتخاب خود دخملی.....

 

 

این هم کتابی بود که اول باید شکلش رو پیدا میکرد

و میچسبون و بعد رنگش میزد..........

 

 

این هم یک نمونه از اون کتاب..........

 

 

همونطور که معلومه از روی جلدش کتاب بازی هوش هست

 

 

اینهم یک نمونه از کار کتاب هوش..........

 

 

اینهم یک نمونه ی دیگه..............

 

 

اینهم یک نمونه از کتاب هوش وبازی......

 

 

اینهم کتاب بعدی .....

 

 

در این کتاب باید قسمتهایی رو که مشخص کرده بود

رو با قیچی برش میزد و سر جایش میچسبوند

 

 

اینهم ادامه ی کار ...........

 

 

یک نمونه ی دیگه و...........

 

 

مرحله ی دوم و چسب زدن دخملی......

 

 

و سرانجام کار  ، هر چند که رنگش مونده....خخخخخخخخ

 

 

اینهم تراشی هست که مینا جون ،مربی ژیمناستیک بهش

داده و نازنین جون مداد رنگی هاش رو با این تراش میکنه....

 

 

اینهم اثری هنری و خلاق از نازنین خانم که در مهد شون انجام دادن..

 

 

        

 

                   صدای گامهای تــــــــو

 

                  ضربان زندگی من است

 

                  با من راه بیــــــــــــــــــــــا

 

                 با تو تشنه ی زنده بودنم

 

                

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

مامانی رادین
9 آذر 93 1:13
هزار ماشالا به دخمل باهوش و با استعداد الهی همیشه موفق باشی عزیزم مامانی باعث افتخار آشنایی با شما من با اجازه لینکتون میکنم
مامانی
پاسخ
سلام ای مهربونمرسی فداااااااااااااااااااتمنم خوشحال شدم از اینکه بهمون سر زدین و منم با افتخار لینکتون میکنم
مامان
9 آذر 93 18:20
ماشا.. به این دختر باهوش و زرنگ. مامانش حتما واسش اسپند دود کن. راستی خریدای خوشگلت هم مبارکت باشه عسیسم
مامانی
پاسخ
آخه خاله جون زرنگیم به مامانم رفته....چشم حتمــــــــــــا خواهری... سلامت باشین خاله ی خوبممممممممممممممم،چشماتون خوشگل میبینه
مامان بردیا اریایی
9 آذر 93 23:44
ای جونم به این دخمل باهوش و زرنگ نازی ماشالله دخمل مستقل همه وسیله هات زیباست مبارکت باشه
مامانی
پاسخ
مرسی خاله ی خوبممممممممم ..چشماتون زیبا میبینه، سلامت باشین
مامان ریحانه
11 آذر 93 9:31
سلام عزیزم چه دختر ناز و قشنگ و با هوشی دارید خدا براتون حفظش کنه عزیزم اسم دختر منم نازنین زهراست خوشحال میشم با هم دیگه دوست بشیم
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیزم،شما لطف داری جیگررررررررررر چقدر خوب که اسم دخملی شما هم نازنین زهراست ـچرا که نه !! امیدوارم دوستای خوبی واسه ی هم باشیم من با افتخار لینکتون کردم
مریم(مامان ثنا جون)
11 آذر 93 13:31
هزار ماشالا به دخمل باهوش و با استعداد الهی همیشه موفق باشی عزیزم مامانی واسش اسفند دود کن... مبارک اون همه کتابت باشه
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جونی ای به چشممممممممممم سلامت باشی عزیززززززززززززم
مامان نازنین زهرا
13 آذر 93 4:46
جاداره یه آفرین هم به مامان مسول این ناز گل بگیم....واقعا کتابای خوبی واسه دخترتون گرفتین
مامانی
پاسخ
مرسی خواهری ،فدااااااااات
آویسا
13 آذر 93 9:48
هدیه هاش مبارک و آفرین به این گل دختر باهوش.آویسا هم عاشق پازله
مامانی
پاسخ
سلامت باشی عزیزززم،خوشبختیم آویسا جونی ،پس مثل من باهوشیاعتماد به نفس رو داشتی خخخخخخخخخخخ
مامان فریده
13 آذر 93 13:18
افرین باهوش کوچولو
مامانی
پاسخ
فدایییییییییییی داری
مامان فهیمه
16 آذر 93 12:40
آفرین به دختر باهوش و زرنگ ان شاءالله در تمامی مراحل زندگی موفق باشی نازنین جونم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون بابت دعای قشنگت
mamane aysel
16 آذر 93 13:50
آفرین به دخملی باهوشمون خدااز چشم بددورت نگهت داره
مامانی
پاسخ
مرسی خاله ی گلممممممممممممم