نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

جشن سه ماهه ی مهد کودک دخملی....

1393/10/16 16:05
نویسنده : مامانی
573 بازدید
اشتراک گذاری

سلام و صدتا سلام به دوستان گلمممممم و همچنین یک

سلام ناب به دختر خوشگلمممممممم!!!  از اینکه با کمی

تاخیر اومدم از خدمتتون عذر میخوام وحالا میریم سراغ کارهای

خوشگل خانوم خودم .. اول اینکه جشن سه ماهه ی

پاییزه شون برگزار شد ومن بیخودی دلشوره داشتم چرا که

دختر باهوشم همه ی شعر ها رو با صدای بلند میخوند و

دلشوره و نگرانی من بیخود بود که به مناسبت شب یلدا

یک سفره شب یلدایی هم چیده بودند که خوشگل بود

بعداز مراسم بابایی نازنین جون بهمراه عمو محسن اومدند

دنبالمون چون میخواستیم بریم ولایت خودمون چون هم

مادرجون زهرا(مامان بابا) و هم عمو احمد نذری داشتند و

ما هم تصمیم گرفتیم که بعد از پایان مراسم بریم و خلاصه

ساعت7/30شب حرکت کردیم وساعت 11رسیدیم خونه ی

مادرجون که شما بیشتر راه رو در خواب ناز بودی  ، تا روز

یکشنبه بعداز ظهر ما اونجا بودیم و این رو بگم که شب

یلدای امسال ما در راه برگشت به خونمون بودیم و دخملی

ما کل هفته رو تعطیل بود نه اینکه مهدشون تعطیل باشه

ولی من به نازنین استراحت دادم ، آخه همش میگفت

مامانی چرا من غایب نمیشم و من هم اون روزها نفرستادمش

و بهش گفتم:این هم از غایب بودنتخندونک

حالا بریم واسه ی دیدن عکسها........

 

 

 

این پرونده ی آموزشی نازنین جون هست که کارها و

نقاشیهایی که توی مهد کشیده بودند رو گذاشته

بودند که همه عالی بود.....

 

 

عکسی از سفره ی یلدا در مهدشون....

 

 

اینجاهم موقع کادو دادن به بچه ها هست...

 

 

این هم کادوی دخملی...مبارکت باشهمحبت

 

 

کادوی باز شده ی نازنین خانم که باهاش شعرهاش رو میخونهخندونک

 

 

این هم سبد میوه ی شب یلدا که نازنین خانم در مهدشون

درست کردندجشن

 

 

این عکس رو خود مهد به مناسبت روز جهانی کودک گرفته

که من از روش عکس گرفتمآرام

 

 

اینهم عکسی هست که باز مهدشون زحمت کشیدهخندونک

 

 

این هم عکس شب یلدا که باز هم مهدشون ازشون گرفته...

 

دوستت دارم گل زندگیممم

 

friend - emoticonswallpapers.com   friend - emoticonswallpapers.com      friend - emoticonswallpapers.com    friend - emoticonswallpapers.com

پسندها (2)

نظرات (9)

مریم(مامان ثنا جون)
16 دی 93 17:59
سلام خاله جون عکسهات خیلی ناز شده... مبارک کادوت باشه...همیشه شاد باشید...
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهتون.. شما لطف دارینسلامت باشی عزیزم
مامان ریحانه
16 دی 93 18:40
چه عکسهای قشنگی و چه سفره ی زیبایی امیدوارم شاهد پیشرفتهای چشمگیر نازنین جون در تمام مراحل زندگی باشید
مامانی
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه خانم....مرسی خاله جووون
مامان آیسل
26 دی 93 18:05
آخی عزیزم قربونت عکساشم مثل خودت نازن جیگرم
مامانی
پاسخ
شما لطف داری خاله جووووووووووووووووووون
زهرا مامان ارتا
28 دی 93 1:19
عزیزمییییییییییییییی
مامانی
پاسخ
فداااااااااااااااااااااات
مامان بردیا اریایی
29 دی 93 14:46
مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررکه ایشالله دانشگاه رفتنش
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جوووووووووووووووون
مامان بردیا اریایی
29 دی 93 14:46
کادوهات هم مباررررررررکه و اخه چرا غیبت ؟؟؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
سلامت باشی عزیزمممممممممممم
مهتاب
4 بهمن 93 7:06
قربونت برم ایشااله کی باشه جشن فارغ التحصیلیت رو بگیری خاله یی البته اگه ما تا اونروز زنده باشیم. کادوی خوشگلت مبارک همش بخووووووووووون
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جون انشاا... که سالیان سال شاد و سلامت باشی در کنار خانواده ی محترمتونسلامت باشی مهربون
مامان فهیمه
6 بهمن 93 10:50
عزیزم خیلی ناز شدی
مامانی
پاسخ
فداااااااااااااااایی داری عزیزم
mamane aysel
19 بهمن 93 10:01
عزیز دلم ماشالله چه دختری چه عکسایی چه سفره ای هزارماشالله بوسش کن از طرف ما
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووون لطف داری عزیزززززززززززززززززززم