نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

ناناز بابایییییییییییییییییییییییی..........

1393/1/26 1:57
نویسنده : مامانی
270 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مــــــــــــــــــادر.....

ازدیروز که بابایی گفت: من میخوام واسه ی کارم برم تهران،بهونه

گرفتنت شروع شد وهمش میگی بابایی نرو وشیرین زبونیت واسه

باباییت گل کرده ومیگی :من دلم واست تنگ میشه،اگه بری من گریه

میکنمبابایی هم بعد ازکلی حرف زدن وناز کردنت بالاخره

راضیت کردوگفت :اگه کارش تموم بشه شب برمیگرده...آخه تازگیها

خیلی وابسته به بابایی شدی،صبح روز دوشنبه شما در خواب ناز

تشریف داشتین که بابایی عازم سفر شدوبه سلامتی رفت ...وقتی

که از خواب بیدار شدی اولین سوالی که ازمن پرسیدی ؟ گفتی:باباییم

کو؟ همینکه گفتم:بابایی رفت تهران.دیدم اشک از چشمهای قشنگت

سرازیر شد....من هم بغلت کردم وبعداز اینکه آرومت کردم گفتم بیا

شماره ی بابایی رو از گوشی من بگیر وباهاش صحبت کنtotalgifs.com carinhas gif gif emoticons283.gifآخه

عزیزدل من یاد گرفته خودش از گوشیم شماره ی بابایی رو میگیره

وصحبت میکنه...اون روز هم زنگ زد وگفت :بابایی سلام ،بعدش دیدم

میگه:مگه نگفتم نرو من دلم واست تنگ میشه...بعد از کلی صحبت

آخرش گفت:دوستت دارم بابایی !!!! من مونده بودم اینجوری

خلاصه اون روز تا شب کلی بهونه ی بابا جونت رو گرفتی ،بابایی

کارش طول کشیده بود وشب هم نیومد وموقعی که میخواستیم با

هم بخوابیم باز نوای گریه سر دادی وهمش میگفتی:بابام رو

میخوام ومجبور شدم روی پام تکونت بدم تا بخوابی

الان هم که دارم این مطالب رو مینویسم شما در خواب ناز هستی ....

خوابهای خوش ببینی عزیززززززززززززززززززززززم

وقتی دلم میگیره ، دنیامو غم میگیره

انگاری حس بودن تو ، تو لحظه هام می میره

وقتی دلم میگیره، میخوام پیش تو باشم

نمی تونم یه لحظه ، دوستت نداشته باشم....

.....عاشــــــــــــــــق جفتتونــم به مــــــــــــــــــولا...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان ترنم
26 فروردین 93 7:31
وابستگي اين وروجكا به باباييشون اينقدر زياده كه ديگه جايي براي ما مامانا نمي مونه.
مامانی
پاسخ
آره واقعا،میبینی خواهر حمالی هاش مال مامانه،قربون وصدقه رفتنش واسه ی بابا
مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 10:55
آخی عزیزم......... محیا هم از این کارو زیاد میکنه ودل باباییشو کباب میکنه.
مامانی
پاسخ
قدیما میگفتن دخترها بابایی اند ،ولی بچه های این دوره هم پسرهاش هم بابایی اند
مامان محیاآرام جانم
26 فروردین 93 11:10
*;%’* *%;;%’* *;%*;%’*. *;*;%;*%*, )i( ( ) دوست گلم این دسته گل تقدیم شما. پیشاپیش روزت مبارک
مامانی
پاسخ
___████__████_███ __███____████__███ __███_███___██__██ __███__███████___███ ___███_████████_████ ███_██_███████__████ _███_____████__████ __██████_____█████ ___███████__█████ ______████ _██ ______________██ _______________█ _████_________█ __█████_______█ ___████________█ ____█████______█ _________█______█ _____███_█_█__█ ____█████__█_█ ___██████___█_____█████ ____████____█___███_█████ _____██____█__██____██████ ______█___█_██_______████ _________███__________██ _________██____________█ _________█ ________█ ________█ _______█ پیشاپیش روز شما هم مبارک
مامان دینا
27 فروردین 93 10:38
اخی چه بابایی هست این دختر مون
مامانی
پاسخ
آره خیلییییییییییییییییییی
مامان هلیـــــــــــــــــا
27 فروردین 93 19:38
ووووای خدا به داد برسه از دست این وروجکا دختر من که از الان بابایی شده شبا فقط تو بغل بابایی اروم میگیره نازنین جونمو بــــــــــــــــــــــــــوسش کن
مامانی
پاسخ
این خانم خانمای ما هم پیش باباجونش میخوابه
مامان ایسلی
29 فروردین 93 0:21
کاش دخترمنم بابایی شه اینقدر بمن وابسته شده گاهی. وقتا گریه ام میگیره نمیزاره بکارام راحت برسم مثل چسب یک دو سه خیلی اذیت میشم بخدا
مامانی
پاسخ
ای خواهر در بعضی مواقع که باید بابایی باشه مثل چسب بهم چسبیده
مهتاب مامان آذین
30 فروردین 93 10:04
سلام خانمی "من لینکتون کردم خدا براتون نگه داره این دخملی خوشملو که هم سن دخمل منه خوشحال میشم که دخملامون با هم دوست بشن از من هزار تابرای شما
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم از اینکه بهمون سر زدیچرا که نه،این باعث افتخاره که با هم دوست بشنمنم با افتخار لینکتون کردم
مامان دینا
30 فروردین 93 18:06
مامان نازنین جون روزت مبارک
مامانی
پاسخ
عزیزززززززم روز شما هم مبارک
فهیمه
31 فروردین 93 12:58
ایشالا که همیشه سایه مهربون شما و پدر عزیز نازنین خانم بالای سر این دختر نازمون باشه. آمین
مامانی
پاسخ
ممنوم خواهر گلمممممممممممممممم
الهام مامان علیرضا
31 فروردین 93 23:11
شنیده بودیم دخترا بابایی هستند اما ندیده بودیم ایشالا سایۀ بابایی تا همیشه روی سر شما و مامان باشه عزیزم
مامانی
پاسخ
آره خواهر به شدت بابایی تشریف دارن ممنون عزیززززززززززززززم