نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

مــــــــــــــــادر.............

1393/1/31 0:02
نویسنده : مامانی
258 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم مـــــــــــادر.......

گفت: جـــــانم............

گفتم:درد دارم

گفت:بجانم

گفتم :خسته ام

گفت:پریشانم

گفتم:گرسنه ام

گفت:بخور از سهم نانم

گفتم: کجا بخوابم

گفت:روی چشمانم

اما یک بار نگفتم مادر من خوبم، شادم همیشه از درد گفتم

واز رنج.......

 

 

به سلامتی مادر واسه اینکه دیوارش از همه کوتاهتره 

به سلامتی مادر بخاطر اینکه هیچ وقت نگفت:من، همیشه

گفت: بچه هام....

به سلامتی مادر بخاطر اینکه همیشه از غمهامون شنید ،

اما هیچ وقت از غمهاش نگفت....

به سلامتی مادر بخاطر اینکه از سلامتیش برای سلامتی

بچه هاش همیشه گذشته.....

به سلامتی مادر بخاطر اینکه زندگی سرشار از شادی وامید

ومهربونی بهمون میده.....

به سلامتی مادر چون هیچ وقت خستگیشو به رخمون

نمیکشه و ازش گلایه ای نمیکنه.....

به سلامتی مادر چون اگه خورشید نباشه میشه گذرون زندگی

کرد اما بدون حضور مادر یه لحظه هم زندگی معنی نداره...

وبه سلامتی مادر که به خاطر ما اندام خوشگلش بهم خورد....

تقدیم به همه ی مادران خوب ومهربون ایران زمین

از جمله مادر خودم.....

دوستت دارم مـــــــــــــــــــــــــــادر........

 

 

zibasaz.niniweblog

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان توتو و الینا
31 فروردین 93 11:07
سلام روز مادر بر شما و گل دخترت مبارک باشه... ببخشی من سرم شلوغ بود فرصت نکردم سر بزنم.. همیشه ما رو شرمنده میکنی؟؟؟ عزیزم کدوم شهر زندگی میکنید؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
به سلامتی مادری که وقتی دید غذا کمه،یهو دلش هوس نون وماست کرد...روز مادر برشما مبارک خواهش میکنم عزیززززززم وظیفه ست.....مشهد مقدس
مامان ترنم
31 فروردین 93 12:06
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــدا عشق مظهر است بعد از خـدا به سجده بوَد زآنکه مادر است روزت مبارك بانوي مهربان.
مامانی
پاسخ
به سلامتی مادری که وقتی دید غذا کمه،یهو دلش هوس نون وماست کرد...روزت مبارک فرشته ی زمینی
فهیمه
31 فروردین 93 12:56
بانوی گل، شاهکار زیبای خلقت، مخلوق دلبری خداوند، شادی تو، شادی دنیاست، روزت، ماهت، سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک....!!!
مامانی
پاسخ
خوشبختی یعنی خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامش بخش دیگران باشد....وتو آنقدر خوشبختی که خداوند تو را زن آفرید....فرشته ی زمینی روزت مبارک
مامان ایلیا
31 فروردین 93 16:16
بانوی گل شاهکار زیبای خلقت ،مخلوق دلبری خداوند شادی تو شادی دنیاست ، روزت ،ماهت ، سالت و تمام لحظه های عمرت از هم اکنون مبارک...
مامانی
پاسخ
خوشبختی یعنی خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامش بخش دیگران باشد....وتو آنقدر خوشبختی که خداوند تو را زن آفرید....فرشته ی زمینی روزت مبارک
الهام مامان علیرضا
31 فروردین 93 23:09
روز زن و روز مادر و به شما دوست خوبم تبریک میگم و براتون شادکامی آرزو می کنم
مامانی
پاسخ
خوشبختی یعنی خداوند آنقدر عزیزت کند که وجودت آرامش بخش دیگران باشد....وتو آنقدر خوشبختی که خداوند تو را زن آفرید....فرشته ی زمینی روزت مبارک
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
1 اردیبهشت 93 3:02
خداوند لبخند زد و از لبخند او زن آفریده شد لبخند زیباى خداوند روزت مبارک !
مامانی
پاسخ
زنان قبل از مادر شدن"پری" وبعداز مادر شدن تبدیل به "فرشته" می شوند....فرشته ی زمینی روزت مبارک