نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

پدرم روزت مبارررررررررک......

1393/2/22 17:49
نویسنده : مامانی
294 بازدید
اشتراک گذاری

 

بنام مهربانی های پدر............

Stern linien

پدر بشنو این حرف فرزند خویش

عزیز و گرامی و دلبند خویش

تویی مایه ی بود وپیدایشم

کنارت به ناز و به آسایشم

پدر تکیه گاه وجود منی

تو سرمایه ی هست و بود منی

Stern linien

پدر یعنـــــــــــــــــی......

 

اولین مردی که دخترش عاشقش می شود

عاشقتــــــــــــــــــــــم بابایییییییییییییییییی.....

 

کارت پستال درخواستی طراحان

 

Stern linien

 

ای پدر بوی شقایق میدهی

 

عاشقی را یاد عاشق میدهی

 

با تو سبزم گل بهارم ای پدر

 

هرچه دارم از تو دارم ای پدر

 

Stern linien

بیاد همه ی پدرانی که در بین ما نیستند

 

صلــوات...از جمله پدر خودم وپدر شوهرم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان دینا
23 اردیبهشت 93 9:51
عیدتون مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم عید شما هم مبارررررررررررررک
مامان بردیا
23 اردیبهشت 93 12:05
خدا بابایی مهربونت واست نگه داره عزیز دلم
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جووووووووووووووووووووون
آبجی جون
25 اردیبهشت 93 12:43
Happy Fathers Day
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززززززززم فدااااااااااااااااااااات