نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

یک آخر هفته ی خوب.....

1393/2/28 20:05
نویسنده : مامانی
531 بازدید
اشتراک گذاری

دختر طلای خوددددددددددددم.....

 

صبح روز جمعه وقتی که شما وبابایی جونت از خواب

ناز بیدار شدین وصبحونه رو نوش جان کردیننبابایی

پیشنهاد داد که واسه ی ناهار بریم بیرون، ما هم که در

این مواقع دست رد به این جور پیشنهادها نمیزنیم با کمال

میل قبول کردیم و رفتیم سراغ آشپزخونه که وسایل بیرون

رفتن رو آماده کنیم...بعد همسری گفت:به عمو مهدی هم

زنگ میزنم که باهم بریم چون تنهایی حال نمیده ،آخه

ایشون گردش دسته جمعی رو دوست دارن ...بعد

بلافاصله به عمو مهدی زنگ زد وماجرا رو گفت

(عمو مهدی :داماد خواهرم)وایشون هم موافقت کردن

وگفتند که تا ساعت یک سرکار تشریف دارن واگر مشکلی

نیست ساعت یک به بعد برویم،همسری هم در جوابشون گفتند:نه ،اشکالی نداره ،تا اون موقع ما بساط ناهار رو

آماده میکنیممن هم تا ساعت یک همه چیز رو آماده

کردم ورفتیم دنبال عمو مهدی وخانمش (عصمت جون)

وقتیکه سوار شدند ،عمومهدی به بابایی گفت:که کجا

بریم ؟؟؟؟؟؟بابایی هم گفت واسم فرقی نمیکنه ،فقط

بیرون از شهر بریم...مهدی آقا هم پیشنهاد سد ارغوان

را داد وما هم پذیرفتیم وراهی شدیم ،جای همه ی

دوستان سبز ،خیلی خوش گذشت ....ساعت هشت

از اونجا راه افتادیم به سمت خونه،که شما نازگل خانم گفتی:بابایی بریم شهربازی پارک ملت،وبابایی هم قبول

کرد ورفتیم ولی هرچه بابایی دنبال جای پارک واسه ی

ماشین گشت پیدانکرد،من وشما وعصمت جون رو جلوی

درب پارک پیاده کرد وخودش با عمو مهدی رفتن تا یک

جای پارک پیدا کنند...من هم گفتم :بیا تا بابایی بیاد بریم

یک کم تاب وسرسرهsmileysmiley

اصلا فکر نمیکردم اینقدر شلوغ باشه انگار همه ی مردم

جمع شده بودن توی پارک ملت...یک کم که تاب وسرسره

رفتی ،خودت گفتی :مامانی بریم امشب خیلی شلوغه ،

یک شب دیگه میایم..بابایی که به من زنگ زد وگفت:کجایی

تا بیام که بریم شهربازی!!!!بهش گفتم نمیخواد بیای اینجا

که تاب وسرسره هست اینقدر شلوغه وای به شهر بازیش

واین شد که برگشتیم خونه ،و با دوچرخه ت یک کم

جلوی خونه بازی کردی ....

حالا بریم واسه ی دیدن عکسها.....

 

نازنین خانم در حال چیدن گل واسه ی بابایی....

 

من گفتم:پس من چی؟؟گفت واسه ی شما هم میچینم...

میخواستی واسمون توت بتکونی،البته توتهای نرسیده...

خواستن ،توانستن است .......

قربون اون ژست گرفتنت بشم....

عزیزززززززززززززمی....

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعكس، كد موسیقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

دختر قشنگ من دوستت دارم

 

بهترین بهانه ی تالاپ وتولوپ قلـــــبم....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان دینا
28 اردیبهشت 93 20:36
نازنین جون ماشالله چه بزرگ شده روز به روز خانوم تر می شه خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززمخدا نگهدار دینا جون شماهم باشه
مامان خانمی
29 اردیبهشت 93 13:37
خوش به حالتون چقدر دلم گردش میخاد ماشالله این گل دختر خیلی مهربونه ها
مامانی
پاسخ
جاتون خالی.....انشاا...هرچه زودتر قسمتتون بشه
امیرحسین کوچولو نفس ما
29 اردیبهشت 93 14:50
همیشه به گردشو شادی عزیز دلم.... ماشاالله چقدر ناز و خانم شدی.... ضعف کردم برای کیف دست گرفتنش.... بزرگ بشی چه خااااانمی بشی.هزار ماشاالله... روی ماهتو میبوسم
مامانی
پاسخ
ممنون گلمممممممممممممماین نظر لطفتونه....فدااااااااااااااااات
مامان ایلیا
29 اردیبهشت 93 23:46
سلام مامانی ایشالله همیشه به گردش باشید و حسابی بهتون خوش بگذره عکسای نازنین جونم خیلی خوشگل شدن هزااااارماشالله
مامانی
پاسخ
سلام به روی ماهت عزیززززززززززم.... ممنون گلممممممممممممچشماتون قشنگ میبینه
الهام مامان علیرضا
30 اردیبهشت 93 10:32
چه مناظر زیبایی ژست های نازنین خانم هم خیلی زیباست به نظر کن آخر هفته تو خونه موندن خیلی اشتباهه اونم تو اردیبهشت کار خوبی کردید زدید بیرون از خونه
مامانی
پاسخ
چشماتون زیبا میبینهآره خواهر هوای اردیبهشت خیلی خوبه ،اگه همسری فرصت کنه وما روگاه وقتی ببره بیرون،ایندفعه که پیشنهاد از جانب ایشون بود داشتم شاخ در می آوردم
مامان مهتاب
30 اردیبهشت 93 22:03
خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته "لباست خیلی شیکه خیلی هم بهت میاد خاله یی "کیفتم که نگوووووووووو
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزدلممممممممممممچشماتون قشنگ میبینهچیکار کنم دیگه سلیقه م به مامانم رفته
مامان بردیا
1 خرداد 93 11:02
یکی یدونه دخمل خوشتیپ و خوشگل که میگن همین نازنین خانووووووووووووووووووومه.
مامانی
پاسخ
مرسی خاله جوووووون شما لطف دارین نسبت به بنده
مامان یگانه
1 خرداد 93 12:04
سلام با افتخار لینک شدید همشهری برای نازنین جون
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیززززززززززم... شما هم با افتخار لینک شدید فدااااااااااااااات