نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

مادرانه هایـــــــــــــــم....

1393/3/4 21:36
نویسنده : مامانی
244 بازدید
اشتراک گذاری

مهربان دخترم!!

 

تو نهال کوچکی هستی که در باغچه ی زندگیم رشد می کنی،

همچون باغبانی زندگیم را به پایت میریزم ودر انتظار شکوفه

دادنت بی قرارم.

توقد میکشی و بزرگ میشوی وهر روز مستقل تر !!

اما من شکسته تر وپیرتر وبه تو محتاج تر.

امروز تو در آغوش من جای می گیری و دور نیست فردایی

که دستان نیازمند من در دستان تو جای بگیرد.

امروز تو برای بلند شدن وایستادن به دستان من نیاز داری و

فرداها من برای استوار ماندن به بازوی تو نیاز خواهم داشت.

امروز با هر خنده ی تو روح زندگی در جانم دمیده میشود ولی

آیا فردا اشک من دل جوان تو را کمی نرم خواهد کرد؟؟؟؟؟؟؟؟
 

نفسم                         

                   دختر نازززززززززم

                                

                                  فرشته ی کوچکم

 

با آمدن تو بهترین و زیباترین لحظات وارد زندگیم شد ،

تو را از خدایی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان

دارم و شکر گزارش هستم به خاطر بودنت

پس برایمان بمان

و بدان که تا بی نهایت عاشقانه دوستت دارم.....

 

ستاره ی زندگیم......

 

چشمانت را که می بینم دنیایم غرق نگاهت می شود

زیباییهای دنیا با نگاه به تو برایم پیدا می شود

با چهره ی زیبایت آسمان دلم آفتابی می شود

زندگی ام با داشتن مرواریدی مثل تو دریایی می شود

همه ی زیباییهای دنیا با نگاه  تو می آید و

زندگی ام با تو زیبا می شود

پس ای ماه زندگیم تو را با هیچ چیز عوض نمی کنم و

همراهیت می کنم تا نفــــــــــــس دارم

شکلکهای جالب و متنوع آروین

 

totalgifs.com love2 gif gif 40.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان یگانه
5 خرداد 93 8:25
خیلی زیبا بود آفرین
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززززززززززم...........فداااااااااااااااااااااااااااااات
الهام مامان علیرضا
5 خرداد 93 16:13
چه احساس قشنگی
مامانی
پاسخ
ممنون گلممممممممممممممممممممم
مامان و بابا
8 خرداد 93 7:29
چه حس خوبی
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزززززززززززززززم
معصومه
9 خرداد 93 22:41
23 خرداد تولد عشقمون امام زمانه ، آرزوکن و ۵ صلوات بفرست ، هدیه کن به آقامون و این پیام رو به 5 نفر بفرست تا میلیون ها صلوات نثار آقامون بشه ، آخرین حلقه نباش هزینش فقط کپی هست ، عوضش تا روز تولدش بهت کادو میده ، بسم الله نیت کن , التماس دعا