نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

زیبای مـــــــــــــــــــــــــن.....

1393/6/13 19:32
نویسنده : مامانی
394 بازدید
اشتراک گذاری

تو دختر متولد شدی برای همیشه پاک بودن

 

 

تو دختر متولد شدی برای همیشه زیبا بودن

 

 

تو دختر متولد شدی برای لطیف بودن

 

 

تو دختر متولد شدی برای عشق ورزیدن

 

 

تو دختر متولد شدی برای محبوب بودن

 

 

تو دختر متولد شدی برای مهربان بودن

 

 

                   تو آمدی و خدا خواست دختـــرم باشی

                         

                          وبهترین غــــزل تــوی دفتـــرم باشـــی

 

                         تو آمدی که بخندی، خدا به من خندید

 

                 و استخاره زدم ،گفت کوثــــرم باشی

 

                 خدا کند که ببینم عــــــروس گلهـــایی

 

                 خدا کند که عـــــروس صنوبرم باشــی

 

                  بیا که روی لبت باغ یـــــاس می رقصد

 

                 بیا گلم که خدا خواست دختــــرم باشی

 

                 تــو آمـــدی و خدا خواست از همان اول

 

               تمـــام دلخــوشی روز آخـــــــــرم بــاشــی

 

 

 

این را بدان همیشه قشنگترین صدای زندگی

مــــــــــن تپـــش قـــلــــــــــــــــــب توست

پس همیشه برایم بمــــــــان و بـــــدان 

که عاشــقـــــانه دوستــــــــت داررررررم

 

                                                    

                                  Love Tumblr gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامان مهناز
14 شهریور 93 14:01
چقد خوشگلی خانومی ، مامانی برای نازنین زهرا جون اسپند دود کنه حتماً یادت نره ها باشه
مامانی
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینه... چشم حتمـــــــــــــــــــا
مامان خانمی
15 شهریور 93 17:52
منم دلم یه دختر میخااااااااااااااااااااد
مامانی
پاسخ
انشاا...اگه آرزوش رو داری به آرزوت برسی
آویسا
16 شهریور 93 9:57
مامان بردیا اریایی
16 شهریور 93 10:25
وای وای چه نازه این دخمل بلا خدا حفظش کنه دوست دارم خاله جون
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززززم .... منم دوستت دارم خاله جووووووون
مامان خانمی
16 شهریور 93 20:04
سلام عزیز دلم امروز اومدم تا از محمدسجاد برات بگم پسر خوشگلم دیگه راحت چرخ میزنه و رو شکم میخابه.از خودش صدا در میاره انگار که میخاد حرف بزنه.خلاصه خیلی شیرین شده اینم دوتا عکس از پسر گل من. این وقتیه که محمدسجاد خودشو واسه مامانش لوس میکنه http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101015644.jpg اینم جدیدترین عکسش http://www.niniweblog.com/upl/amanat/14101017826.jpg فعلا بای تا بعد دوستت دارم
مامانی
پاسخ
سلام دوست خوبم خوشحالم از اینکه پسمل گلت بزرگ وبانمک شدهدوستتون دارم بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان بردیا
17 شهریور 93 18:47
خدا حفظش کنه این دخمل زیبای محبوب و شیرین رو
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزززززززززم خدا نگهدار بردیا جون ما هم باشه
مامان فریده
18 شهریور 93 13:13
ممنون که سر زدی من لینکتون میکنم شما هم منو لینک کنید
مامانی
پاسخ
سلام عزیزززم منم با افتخار لینکتون کردم
مامانه آنیتا
30 شهریور 93 3:43
به به چه خانم خوش تیپ ونازی چقده عینک بهت میاد خوشگله خاله بوووووووووووووووووووووس به رویه ماهت
مامانی
پاسخ
فداااااااااااااااااااات
مامان فهیمه
6 مهر 93 19:54
روز دختر با تأخیر مبارک زنده باشی و سلامت
مامانی
پاسخ
سلامت باشی خاله جووووووووووووووووون