نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

نوشتن کلمه ی بابا برای اولین بار......

1393/8/26 22:01
نویسنده : مامانی
2,555 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک خوشگل مامان ،

 

ماه قشنگ من امشب واسه ی اولین بار گفت: مامانی من بلدم

بابا بنویسم !!! منم بهش گفتم : راست میگی عزیزم ،کو بنویس

ببینم و دخملی هم نوشت ..وقتی دیدم نوشت بابا ، کلی ذوق کردم

و بغلش کردم ،بهش گفتم از کجا یاد گرفتی :در جوابم گفت:

شما اون شب نوشتی  ومن هم از شما یاد گرفتم ...

من هفته ی پیش توی دفتر ش یک دفعه نوشتم و امشب دختر

نازم یادش بود و در کمال نا باوری واسم نوشت،من با نوشتن

بابا چقدر ذوق کردم حالا شما تصورش رو بکنید اگه مینوشت

مامان ،چه حالی به دست میداد

قربون اون هوشت برم من مادرررررر.....

 

 

این هم دست خط دخترگلم و نوشتن کلمه ی بابا.....

 

 

این هم نقاشی که دخملی کشیده.....

 

 

زندگی درست مثل نقاشی کردنه

 

خطوط را با امـــــــــــــــــید بکش

 

اشتباهت را با آرامــــــش پاک کن

 

قلم مو را در صبـــــــــــرغوطه ور کن

 

و با عشــــــــــــق رنگ بزن دختر قشنگم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نامیلو
26 آبان 93 22:28
سلام وبلاگ زيبايي دارين بهتون تبريک ميگم به سايت مام سر بزنيد
مامانی
پاسخ
سلام ..شما لطف دارین چشم حتما
الهام
27 آبان 93 17:25
آفرین به شما خاله جون برای این همه تلاش و خلاقیت نقاشی ات هم خیلی قشنگه
مامانی
پاسخ
ممنونم خاله ی مهربونم چشمات قشنگ میبینه
مامان آیسل
29 آبان 93 9:44
افرین نازم هزارماشالله دخترمون ایشالله موفقیتهای بزرگتری بدست بیاری عروسکم
مامانی
پاسخ
فدای شما عزیزم که اینهمه مهربونی
آویسا
3 آذر 93 10:24
آفرین عزیز دلم نازنین زهرای جیگر
مامانی
پاسخ
فدااااااااااااااااااات
مامان فهیمه
5 آذر 93 11:55
عزیزم خیلی زیبا نوشتی
مامانی
پاسخ
فدای تو فهیمه جوووووووووووون، قابلی نداشت