نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

شکر گذارتم خدا جووووووووووون...

1393/9/2 0:49
نویسنده : مامانی
293 بازدید
اشتراک گذاری

                               خدای مهربون رو شکر میکنم

 

                              برای اینکه هستــــــــــــــــم

 

                       totalgifs.com barrinhas gif gif barra09.gif

 

                         برای شلوغی و کثیفی خانه بعد از مهمانی

                 چون یعنی دوستانی دارم که پیشم میان

 

 

                برای لباسهایی که کمی برایم تنگ شده

                 چون یعنی غذا برای خــــــــــوردن دارم

 

    

 

                                 برای سایه ای که شاهد کار منــه

 

                    چون یعنی خورشید تو زندگیم می تابه

 

            شکلکهای جالب آروین

  

                     برای پنـــــــــجره ای که باید تمیز باشه

 

                  چون یعنی خانه ای برای زندگی کردن دارم

 

                      شکلکهای جالب آروین

 

       برای جای پارکی که در انتهای پارکینگ پیدا میکنم

 

     چون یعنی قادر به راه رفتن هستم و وسیله ی نقلیه دارم

 

              برای هزینه ی بالا برای گرمایـــــــــــــــــــــــــش

 

             چون یعنی خانه ی گـــــــــــــــــــــــــرمی دارم

 

                 شکلکهای جالب آروین

 

                برای کوه لباسهایی که باید شسته و اتو بشوند

 

                    چون یعنی رختــــــــــی برای پوشیـدن دارم

 

                    برای کوفتگی و خستگی عضلاتم در آخر روز

               

                   چون یعنی قادر بودم که سخت کــــار کنــــم

 

 

        

 

                 برای زنگ ساعتی که صبح مرا از خواب بیدار میکند

 

              چــــــون یعنی هنـــوز زنــــده هستــــــــــــــــم

 

            و خدا رو شکر میکنم برای دوستان مهربانی که دارم

 

 چون باعث می شوند زندگی برایم با انگیز و جالب و خوب باشد

 

    

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (10)

آویسا
3 آذر 93 10:23
واقعا خداروشکر
مامانی
پاسخ
زهرا
3 آذر 93 10:35
خدایا شکرت بعضی وقت ها چه بی تفاوت از کنار این چیزهایی که نوشتی میگذشتیم حالا خوشحالم که دیگه از این به بعد برم معنی پیدا کرده مرسی عزیزم خیلی جالب بود ممنون که به یادمون آوردی که باید قدر دان باشیم
مامانی
پاسخ
فدای تو
مامان نازنین زهرا
3 آذر 93 13:34
تعبیر خیلی قشنگی بود از چیزای اطرافمون.... میشه همه چیزو قشنگ دید....
مامانی
پاسخ
آره عزیزم همه ی چیز رو میشه قشنگ دید البته اگه خود آدم بخواد
مامان فرهام
4 آذر 93 11:35
سلام ممنون که به ما سر زدین با افتخار لینک شدید .... ماشاله دخملیتون خیلی خانمه و ناز ... خدا حفظش کنه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم منم با افتخار لینکتون کردم....شما لطف داری مهربون
مینا
4 آذر 93 19:22
نگاهت به زندگي خيلي قشنگه دوست عزيزم لذت بردم
مامانی
پاسخ
مامان گل پسر
5 آذر 93 8:59
مامانی
پاسخ
مامان گل پسر
5 آذر 93 8:59
سلام . ... عه پيش داوري نكن بابا. من به همه ي همه ي دوستهام آدرسم رو خصوصي فرستادم . هيچ كس از قلم نيفتاده بود . احتمالا پيامم به شما ارسال نشده . خيلي مواقع پيش مياد كه پيامي برا منم ارسال نميشه . اين مشكل رو بايد از ني ني وبلاگ بپرسيم كه چرا گاهي اينطوري ميشه . گلم منم فك كردم ديگه قهري با ما . فداااااااااااااااااااااااااااااات
مامانی
پاسخ
سلام خواهر گلممممم از اینکه دوباره بهمون سر زدین خیلی خوشحال شدم... ووووووووووووووا خواهر منو قهر !!!!!!!! فدای تو مهربون
مامان گل پسر
5 آذر 93 8:59
عزيزميييييييييييييييييييييييييييييييييي
مامانی
پاسخ
فدایییییییییییییی دارررررررررررری
مامان گل پسر
5 آذر 93 9:01
مامانی
پاسخ
مامان گل پسر
5 آذر 93 9:05
مامانی
پاسخ