نازنین من , دختر عزیزم نازنین من , دختر عزیزم ، تا این لحظه: 13 سال و 8 ماه و 8 روز سن داره

نازنین زهرا,عزیز مامان و بابا

سفرمون به دبی....

1393/11/21 11:47
نویسنده : مامانی
1,375 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل زندگیممممم

 

جونم واست بگه که قرار بود آخر آذر ماه بریم به مسافرت

اون هم با خونواده ی عمو محسن ولی به خاطر امتحانات

سارا جون افتاد به تاخیر و این شد که اول بهمن یعنی

روز چهارشنبه 1393/11/1واسه ی ساعت 1:45بلیط

داشتیم ..یک گروه 9نفره که، سه خونواده بودیم !!

عمو محسن و دوست خانوادگیمون آقای سجادی و

ما ، که البته جای همگی خالی خیلی خیلی خوش

گذشت.. من خودم اصولا از ارتفاع و هیجان خیلی

میترسم ولی دخملی برعکس من مثل باباش هست

و عاشق هیجان خلاصه اینکه ما روز چهارشنبه ساعت

11 فرودگاه بودیم و پروازمون هم با هواپیمای fly dubai بود،

ولی واقعا هواپیماش تمیز و خوب بود فقط اگه آب هم

میخواستی باید پول میدادی اون هم یا دلار یا درهم چون

قبلا با ماهان رفته بودیم این جوریش واسم عجیب بود ،خلاصه

ساعت چهار بود که رسیدیم به هتل مون که اسمش هتل

ارکید بود (فندق ارکید)به محض ورودمون به هتل یه آقایی اومد

و خودش رو به نام بهرام بهمون معرفی کرد و گفت که من

لیدرتونم و برنامه ها و جاهای دیدنی دبی رو واسمون گفت

و گفت که هرجا خواستین برین با من هماهنگ کنید و ما

هم به خاطر اینکه از فرصت استفاده کرده باشیم واسه ی

همون شب اول تور کشتی تفریحی رو واسه ی ساعت ده

شب رزو کردیم ، و ما خانمها از ساعت 8تا 10که با دخملی

شش نفر بودیم رفتیم بازار نزدیک هتل ، بازاری به نام لاکسیکو ..

وقتی وارد فروشگاه شدیم فروشنده ها خیلی خوش برخورد و

مهربون بودند ،یکی از فروشنده ها خیلی خوب فارسی حرف

میزد ازش پرسیدم که ایرانیه ؟؟ گفت:نه من تاجیکی هستم و

فقط هم زبانیم بعداز گشتن توی اون فروشگاه راس

ساعت ده هتل بودیم چون ماشین اومده بود مارو ببره به کشتی ...

خواننده هایی که اون شب بودن یکی پسر آقاسی بود و یکی هم

برادرزاده ی آقای معین و یکی هم خانم آنجلینا که یک خانم

اوکراینی بود و میگفت که پنج ساله فارسی هم میخونم که

دخملی هم عاشقش شده بود و وقتی که اون میخوند همچین

قشنگ دست میزد ،اون شب ساعت دو به هتل رسیدیم و

بلافاصله خوابیدیم که البته دخملی توی ماشین خوابش برده بود !!!

صبح ساعت هشت رستوران هتل بودیم و بعداز صرف صبحانه

رفتیم به فروشگاه انصارالمول که صبقه ی اولش هایپرمارکت

خیلی بزرگ بود و طبقه ی دومش لوازم خانگی و... طبقه ی

ششم هم یک فروشگاهی بود که جنسهاش از یک درهم

تا بیست درهم بود و البته شهر بازی !! دخملی هم به

محض رویت کردن شهربازی همچنان آخ جانی گفت که یک آن

  فکر کردم این اولین باره که میخواد بره شهر بازی منم

بهش گفتم :مامانی مگه تابحال شهربازی نرفتی که این

جوری ذوق زده شدی ؟؟ در جوابم گفت:مامانی اینجا وسایلش

قشنگتر از شهربازی ماست و انصافا هم راست میگفت بچه و

پولشون هم بیشتر چون هر وسیله ای که خانمی سوار میشد

6درهم بود....بعداز شهربازی رفتیم فروشگاه یک تا بیست درهمی

،اونجا دخملی یک سبد کوچیک برداشته بود و رفته بود سراغ لاکها

و بدلیجات و میگفت:مامانی این خوبه و وقتی که من تاییدش

میکردم مینداخت توی سبدش ،توی همون فروشگاه یکی از

فروشنده ها که یک دختر خانم با موهای بلند بود عاشق

دخملی شده بود ویکسره میومد و نازنین رو بوسش میکرد و

لپش رو میکشید ،چشم تون روز بد نبینه توی قسمت کیف و

کفش بودم که دیدم نازنین اگه خودش رو به یکی از رفها که

شیشه ای بود نمیگرفت با سر خورده بود زمین ،ولی دو تا از

انگشتاش رو بریده بود و خون میومد ،بابایی هم زودی رفت

و اون خریدهایی که کرده بودیم رو حساب کرد و رفتیم طبقه  ی

اول که هایپر مارکت بود و یک بسته چسب زخم خریدم..

تفاوتش با اینجا در این بود که داروخونه ها به جای پول خرد

چسب زخم میدن ولی اونجا یک بسته چسب زخم گرفتم

12000هزارتومان ... بعداز ظهر هم رفتیم گشت صحرا(صافاری)ما

و خونواده ی عمو محسن سوار یکی از اون ماشینهای لنکروز شدیم ،

من و نازنین صندلی عقب نشستیم و ماشین حرکت کرد ،

من وقتی که تند میرفت وماشین کج میشد چشمام رو می بستم

و یکسره آیتالکرسی میخوندم ولی این نازنین خانم بهمراه ساراجون

همش میگفتند که تندتر برو !! دیدم نازنین میگه چه کیفی میده و

به من میگه :چیه همش بسم الله بسم الله میگی ،اصلا که

ترس نداره؟؟خلاصه تا وقتی که رسیدیم به اون قلعه ی(بقول خودشون)

وسط صحرا من از ترس مردم و زنده شدم!! در اونجا شتر

سواری بود که نازنین گفت:اول سارا بره ،بعدش من و مامانی

سوار میشم، ساراجون با الهام (دختر آقای سجادی)سوار

شدند ولی چون سارا خیلی ترسیده بود ،منم که آخر

شجاعت بیخیال شدیمبعد رفتیم داخل قلعه که اول یک

چایی خوردیم و بعدش واسمون شیرینی و نوشیدنی آوردن

و بعد هم من و ساراجون والهام و مامانش رفتیم داخل یک

غرفه که یک خانم  روی دستمون با حنای هندی طراحی

کرد که میگفت:طرح یکروزه ش مجانیه ولی اگه خواسته

باشین سه هفته ای باشه ده درهم ،که من سه هفته ای

رو زدم و خیلی هم خوشگل شد و کمی بعد هم برنامه هاشون

شروع شد که اول یک آقایی اومد وبا ساز بندریش یک کمی

ساز زد و یک چند تا جوان بودند که میرقصیدند بعد هم یک

خانم عربی رقصید و بعد هم رقص آتش بود و بعد هم یک

جوون مصری رقص نور کرد که خیلی زیبا بود و بعداز صرف شام

باز هم با همون ماشینهایی که اومده بودیم برگشتیم که نازنین

تو ماشین شعر رسیدیم و رسیدیم رو واسه راننده خواند

و وقتی که از ماشین پیاده شدیم دخملی گفت:خیلی کیف

دادو راننده بهش گفت :اوکی و دخملی هم سرش رو تکون

داد و باهاش بای بای کردو بعد برگشتیم هتل.. یکی دیگه

از جاهای دیدنیش دهکده ی جهانی بودکه هریک از کشورها

یک غرفه زده بود و وسایل و صنایع دستی کشور خودشون

رو عرضه میکردند که ایران هم بودو گشت شهر دبی رو رفتیم

که برج خلیفه خیلی قشنگ بود بخصوص اون رقص فواره ها ،

ساحل دریاش خیلی تمیز و خوب بود و نازنین هم با اون

وسایلی که از همون بازار نزدیک هتل واسش خریده

بودم کلی بازی کرد ،بازار دی تو دی و بیت الخضرا رو رفتیم 

،شهر مدینةالجمیرا و برج العرب رو رفتیم و در کل سفر خیلی

خوبی بود هم امنیتش وهم برخورد فروشنده ها با مشتری

عالی بود وهم تمییزیش ...روز یکشنبه هم برگشتمون بود

که ساعت سه خونه بودیم و بابایی واسه ی همون شب

واسه ساعت10/45بلیط گرفته بود که بره تهران ولی بخاطر

اینکه مه بود تمام پروازها کنسل شده بود و بابایی ساعت

یک اومد خونه و صبح با پرواز ساعت ده رفت و دوشنبه

شب برگشت ...

حالا بریم سراغ عکسها ی دخملی...

 

نازنین خانم در فرودگاه مشهد با در دست داشتن پاسپورتش..

 

 

اینجا هم در داخل هواپیما...

 

 

در حال مطالعه کردن.......

 

 

مثلا خانم خانما خوابه

 

 

فروشگاه لاکسیکو ودخملی در حال بازی کردن...

 

 

نازنین در حال تماشا کردن برنامه هادر کشتی...

 

 

طبقه ی بالای کشتی که شام خوردیم...

 

niniweblog.com

 

niniweblog.com

 

بازار انصارالمول...

 

niniweblog.com

 

دخملی در شهربازی....

 

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پیچ وخمهایی که باید برای رسیدن به دریا رو طی میکردیم...

 

niniweblog.com

 

 

 

دخملی در حال بازی کردن با وسایلش....

 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

اینهم هنر و خلاقیت دخملی.....

 

 

فدای اون خنده تو بشم من ...(در رستوران هتل)

 

 

ورودی شهر مدینة الجمیرا....

 

heartsbar

 

Liebe linien

 

برج العرب....

 

Liebe linien

 

هتل آتلانتیس...

 

 

 

برج خلیفه...

 

niniweblog.com

 

ژستهای دخملی در اتاقمون در هتل ارکید

 

 

 

این هم طرحی که روی دستم زدم...خخخخخخ

 

 

آرزو دارم بهاران مال تو

 

شاخه های یاس خندان مال تو

 

ساده بودن های باران مال تو

 

آن خداوندی که دنیا آفرید

 

تا ابد همراه و پشتیبان تو

 

                        عزیزمـــــــــــــــــــــی....

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (10)

مامانی رادین
21 بهمن 93 20:31
سلآم عزیزم همیشه به سفر خوشحالم بهتون خوش گذشته.عکسای دخملی هم خیلی قشنگ بود ببوسش از طرف من
مامانی
پاسخ
سلام مهربونم مرسي عزيزم ،شما لطف داري ،چشماتون قشنگ ميبينه
با خانوادت در فروشگاه بانوان دیدن کن
22 بهمن 93 14:45
سلام مدیر کوچولو وبلاگ قشنگی داری ... از خدا می خوام که همیشه بلا رو از تو دور کنه ... من می خوام سه تا از بهترین فروشگاه های اینترنتی با کالاها و محصولات اصل (اوریجنال) رو که سه تاشون هم قابل اعتماد و مطمئن و هم جنس های شیک و بروزدنیا رو دارن ، برات معرفی کنم تا در اینترنت گول سایتهای کلاهبردار رو نخوری عزیزم. قشنگ دست مامان و بابا رو بگیر و بیا تو این فروشگاه ها یه چرخی بزن ... فروشگاه اول :سایت فروشگاهی ( وُمن شاپ ) محصولات و زیورآلات لوکس و شیک زنان ایرونی حتما با خانوادت یه سر بزن و از اسباب بازی هاش وجنس های دیگرش دیدن کن ... http://woman.dayanshop.com/ فروشگاه دوم : سایت فروشگاهی پکیج های آموزشی و درآمدی برای اعضای خانوادت در منزل هست http://woman.bitasell.ir/ فروشگاه سوم با قابلیت نظردهی : وبلاگ فروشگاهی نیازهای شخصی و خانوادگی http://pnbshop.blogfa.com/ باتشکر
مامان ریحانه
25 بهمن 93 9:16
امیدوارم همیشه به گردش و تفریح باشید عزیزم چه سفرنامه ی جالبی خوشحالم که در این سفر به شما و نازنین جون خوش گذشته همیشه خوش باشید واسه نازنین جون
مامانی
پاسخ
مرسي عزيزم ،فداااااااات
مامان زهرا
29 بهمن 93 22:01
[بغل
مامانی
پاسخ
فدااااااات
مامان عالمه
1 اسفند 93 20:33
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
آویسا
2 اسفند 93 10:13
به به همیشه به گردش و شادی معلومه حسابی خوش گذشته
مامانی
پاسخ
مرسي خاله جون جاي همه ي دوستان خالي خيلي خوب بود
مامان فهیمه
14 فروردین 94 18:07
گشت گرداگرد مهر تابناک ، ایران زمین / روز نو آمد و شد شادی برون زندر کمین ای تو یزدان ، ای تو گرداننده ی مهر و سپر / برترینش کن برایم این زمان و این زمین . . . عید نوروز بر شما مبارک
مامانی
پاسخ
سال نو شما هم مبارک عزیززززززززززززززززززززززمانشاا.. سال خوبی باشه واستون
مامان زهرا
17 فروردین 94 1:35
سال نو مبارک عزیزممممم سال خوبی داشته باشید
مامانی
پاسخ
سال نو شما هم مبارک گلممممممممم...انشاا... شما هم سال خوبی پیش رو داشته باشین
مامان فهیمه
25 فروردین 94 21:56
خوش تیپ خاله رو نگاه همیشه به گردش عزیزم
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزززززززززززززم... فدایییییییییییی دارررررررررررررری
شکوه
26 فروردین 94 21:37
وای خانم طلا چقد مامان اینجاس چهار تا خاله هم بگو بیان دیگه من که خاله ام، اومدم با فرزان دست به یکی کنم بترکونیم اینجا رو فدات[بوسه]
مامانی
پاسخ
بگو ماشاا... چشم حتما دعوت میکنم خوشحال شدم عزیزم از اینکه بهمون سر زدی دلم واست تنگ شده